نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
واکنش جالب یک پزشک بعد از برد پرگل پرسپولیس/ اسماعیلی‌فر خستگی را از تن‌مان بیرون کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که پس از جام جهانی گفته می‌شد علیرضا بیرانوند شرایط مطلوب برای همراهی تیم پرسپولیس را ندارد اما این بازیکن با قدرت از دروازه تیمش مراقبت می کند.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی پوش تیم پرسپولیس در دیدار آخر این تیم مقابل نساجی مازندران گرچه یک گل دریافت کرد اما کارشناسان دروازه‌بانی درباره عملکرد او عنوان کردند که به دلیل برخورد توپ به سر وحید امیری (در دیوار دفاعی تیم پرسپولیس) روی ضربه ایستگاهی حریف، تقصیری متوجه او نبوده است.

درباره وضعیت این بازیکن با علیرضا حقیقت پزشک تیم پرسپولیس صحبت کردیم که وی در گفت و گویی کوتاه با خبر ورزشی، درباره شرایط این روزهای بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس اظهار داشت: «بیرانوند هیچ مشکلی برای همراهی تیم ندارد و فعلا نیازی برای جراحی بینی اش حس نمی‌شود».

وی در ادامه نیز گفت: «اگر مشکلی از این ناحیه برای بیرانوند ایجاد نشود او قادر است با همین قدرت در خدمت پرسپولیس باشد».

پزشک تیم پرسپولیس همچنین درباره آخرین وضعیت شیخ دیاباته خاطر نشان کرد: «این بازیکن هم مراحل درمانی و فیزیوتراپی اش را سپری می‌کند و به محض رسیدن به شرایط مطلوب در اختیار کادر فنی قرار می‌گیرد تا تمرینات با توپش کنار دیگر بازیکنان را استارت بزند».

حقیقت همچنین درباره تشکر گلزن تیم پرسپولیس به نساجی از کادر پزشکی که گفت آنها تلاش کردند تا به مسابقه هفته پایانی مقابل حریف مازندرانی برسم گفت: «ما کار خاصی انجام ندادیم. این وظیفه بنده و همکارانم در کادر پزشکی پرسپولیس است که بازیکنان را به مسابقات برسانیم. خوشحالیم که دانیال اسماعیلی فر به میدان رفت و گلهای پرسپولیس را هم زد».

وی تأکید کرد: «همیشه در چنین شرایطی خستگی از تن مان بیرون می رود. البته همواره آرزو می کنیم همه بازیکنان در سلامت کامل باشند تا نیازی به مداوا وجود نداشته باشد».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی