نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
استقلال مثل تیم‌های دسته سومی بازی کرد/ تاریخ مصرف قایدی‌ها تمام شده است/ ساپینتو باید حسینی را دو بازی نیمکت‌نشین کند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجم اسبق استقلال گفت: تاریخ مصرف برخی از بازیکنان استقلال از جمله مهدی قایدی و تعدادی دیگر تمام شده و باید از این تیم بروند، همانطور که زمانی تاریخ مصرف ما تمام شد.

ادموند اختر، پیشکسوت استقلال در گفت و گو با خبر ورزشی، درباره شکست استقلال در تبریز مقابل تراکتور اظهار داشت: این اصلاً بازی نبود که از استقلال انتظار داشتیم. تیم آقای ساپینتو در تمام خطوط خراب بود. نمی‌خواهم برد تراکتور را کمرنگ جلوه بدهم اما استقلال اگر مدافع قهرمانی است با ۳۰ میلیون هوادار هیچ حرفی برای گفتن نداشت و مثل تیم‌های دسته سه بازی میکرد.

وی افزود: استقلال0 مقابل تراکتور، شبیه تیم‌هایی بود که یک مرتبه از لیگ دسته‌های پایین تر به جام حذفی راه پیدا میکنند و مقابل یک تیم لیگ برتری حرفی برای گفتن ندارند. دلیل این موضوع هم کاملا مشخص است.

بازیکن قدیمی‌استقلال اضافه کرد: هر مربی را با نتایج تیمش می‌سنجند. قطعاً سرمربی استقلال هم باید پاسخگوی نتایج تیمش باشد. این همه تغییر در ترکیب آن هم ظرف ۱۵ هفته و نداشتن ۱۱ بازیکن ثابت دو دلیل بیشتر ندارد. یا بازیکنان در تمرین پرنوسان ظاهر می‌شوند یا سرمربی تیم می‌خواهد همه نفرات اش را راضی نگه دارد که هر دو مورد غیرقابل توجیه است.

اختر درباره عملکرد تعدادی از بازیکنان صاحب‌نام استقلال تاکید کرد: خیلی از این نفراتی که امروز در ترکیب استقلال بازی میکنند تاریخ مصرفشان تمام شده. قایدی و تعدادی دیگر از بازیکنان باید از استقلال جدا شوند، مثل روزی که ما تاریخ مصرف مان تمام شد و از استقلال رفتیم. چون این تیم یک تیم معمولی نیست بلکه ۳۰ میلیون هوادار دارد و شما نمی‌توانید این جمعیت را با این مدل بازی کردن‌تان راضی نگه دارید.

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد ضعیف حسینی بعد از بازگشت از جام جهانی توضیح داد: دروازه بان، ستون هر تیم است. خیلی‌ها می‌گویند دوازه بان خوب از پدر و مادر خوب برای تیم بهتر است. قطعاً سید حسین حسینی هم در این مدت تحت فشار بوده چون ما می‌دانیم او دروازه بان خوبی است اما در این سه چهار بازی اخیر ضعیف ظاهر شده که این هم راهکار دارد.

استقلال مثل تیم‌های دسته سومی بازی کرد/ تاریخ مصرف قایدی‌ها تمام شده است/ ساپینتو باید حسینی را دو بازی نیمکت‌نشین کند

وی اضافه کرد: معمولاً سرمربی باید در چنین شرایطی با یک تلنگر و نیمکت نشین کردن دروازه بان، هم به نفر اول دروازه بانی اش استراحت بدهد و هم نفر دوم را در شرایط مسابقه بگذارد.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره اینکه استقلال در بازی مجدد با تراکتور در جام حذفی چه کار خواهد کرد گفت: دلیل نمی‌شود چون استقلال در تبریز باخت در تهران هم به تراکتور ببازد. ضمن اینکه جام حذفی جام شگفتی‌هاست. اینها همه بستگی به نوع ریکاوری استقلال تا روز بازی جام حذفی دارد.

اختر تاکید کرد: در شرایطی که باشگاه به شدت تحت فشار است و طلبکاران، پنجره بسته و مسائلی از این دست فشار زیادی روی مدیریت آورده اند با این نتایجی که استقلال گرفته فشار مضاعفی هم روی سرمربی تیم می‌آید. سرمربی که متاسفانه در ۱۵ بازی ۴ مسابقه محروم بود و رکورد ۴ کارته شدن را به نام خودش ثبت کرد.

وی ادامه داد: آن زمان که پیشکسوتان درباره ساپینتو انتقاد می‌کردند او مصاحبه کرد و گفت: "شما با من دشمن هستید!". آخر اصلا تو کی هستی که ما با تو دشمنی کنیم؟ ما دلمان به حال استقلال می‌سوزد و حالا هم مشخص شد که ما درست می‌گفتیم. ضمن اینکه مشخص شد خسرو حیدری هم هیچ تأثیری در این تیم نداشته همانطور که بیژن طاهری کاری برای استقلال نکرد.

اختر افزود: حضور ایرانی‌ها در کادر فنی خارجی استقلال باید در چنین شرایطی کمک سرمربی تیم باشد اما متاسفانه نقش ایرانی‌های کادر فنی استقلال در این نیم فصل فقط در این حد بود که نگذارند ساپینتو دعوا کند و با همه ئاحترامی‌که برای خسرو و طاهری قائلم هیچ کمک فنی به تیم نکردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۷
  • محمدعلی IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    حرف حساب.استقلال با این شرایط در اولین بازی جام حذفی حذف خواهد شد.
  • بهرام IT ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    آفرین به ادموند اختر،بچه خیابان گرگان تهران حرف درست میزنه،اخراج کنید این بازیکنان بی خاصیت را......
  • استقلال مظلوم IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    ای کاش بجای محبی ومرادمند حسینی ویامگاه مصدوم می شدندزبیر نیک نفس وقایدی وحردانی اگر اُفت کرده اند مقصر سرمربی است خدا کند رضایی دروازبان جوان اُفت نکرده باشد
  • بهرام IT ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    اینها با همین اختر و زرینچه و منصوریان اکبر پور و......رفتن اونجا جمهوریهای شوروی در فینال زنیت روسیه را هم بردند و قهرمان شدند.ببین حالا استقلال به چه حال و روزی افتاده؟؟؟
  • لنگ مافیائی کثیف IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    استقلال مدیریتی می خواهد مثل سردار آجرلو که هم با مافیا بجنگد وهم مشگل بی پولی را حل کند اگر استقلال قهرمان ۳سال دست سردار بود قدرتمند ترین باشگاه ایرانی وآسیا می شد اما افسوس که مافیای مرموز لنگ اجازه نداد
  • حقیقت IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    اختر جان باشما موافقم که حسینی پاشنه آشیل شده یامگاه هم دچار خود بزرگ بینی شده تیم دوندگی ندارد چشمی هم خوب بازی نمی کند ولی جوانانی مثل قایدی را باید سر براه کرد کاری که شاه فرهاد واستراماچونی کردند غلامی وقایدی وعلی کریمی را استراماچونی به حد اعلا رساند البته من فکر می کنم مدیریت هم خوب پشتیبانی نمی کند سردار بزرگ که واقعا همه جانبه از تیم پشتیبانی می کرد بعد از محمدحسین قریب وسردار آجرلو مدیر موفق در دهه هشتاد ونود در استقلال کبیر ندیده ام
  • رگنار IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    دسته سوم رو خوب اومد😅
  • کیسه عروس آسیا IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    از نوری کیسه کش بپرسید حالا کبریت بی خطر کیه؟؟؟؟😂😂😂😂😂😂
  • م IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    ششقلا.لیها.تاریخ.مصرف.قاید.در.دبی.وقطر.تمام.شد
  • رضا IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    واقعا این سرمربی بدرد استقلال نمیخوره او انگشت کوچیکه فرهاد هم نیست الکی با سروصدا اومد خیلی ها گفتند اوه این دیگه آخرشه ولی افسوس که فقط در حد همون سرو صدا بود هیچ بار فنی نداره
  • محمود IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    احسنت بر ادموند اختر خدا پدر و مادرت را بیامرزد حرف بسیار دقیق و کارشناسی شده ایران زدید واقعا در حددسته سه استقلال بازی کرد با اون مبلغ میلیاردی بازیکنان از حقوق بیت المال اینطور بازی می کنند؟
  • حنیف IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    این مصدومیت های پر تعداد بازیکنان کمر تیم رو شکسته عجیب این همه مصدوم چطور بدنسازی، تمرین میکنن بازیکنان تو همین بازی با تراکتور چند تا مصدوم شدن
  • تاج۴۴۴۴ IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    مشکل بازیکن نیست،مربیه که نمی تونه ازبازیکن بازی بگیره.ساپینتوبایدبره چون بارفنیش همینقدره.
  • حمید IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    میشه آقای پیشکسوت نظر ندی هر تیمی یک بازی روزش نیست ونباید خرده گرفت شما با این نظرات صد تا یک غاز روحیه تیم را خراب می کنی این تیم اتفاقآ تا حالا خوب نتیجه گرفته پس حرف زیادی نزن باید به تیم فرصت داد وپشتیبانی کرد
    • مهدی ایرانی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      با اینکه طرفدار پرسپولیس هستم ولی حرف ایشون درسته خودم در مواقع بیکاری بازی استقلال نگاه کردم ساپینتو به غیر از شلوغ کاری کار دیگه ای بلد نیست همه اینها در تیم هایی که بوده ثابت شده که همشون ته جدول بودند الآنم استقلال فقط جلو پرس می‌کنه و هیچ تاکتیکی نداره جز خلاقیت بازیکن ها که منجر به گل میشه
  • استقلال IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    حسینی دروازه بان بایستی حداقل ۳ بازی نیمکت نشین شود...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی