نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پاکو خمس سرمربی جدید تراکتور
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاکو خمس، سرمربی جدید تراکتور گفت: در مسابقاتی همانند لیگ برتر، برای موفقیت و رسیدن به هدف باید مثل یک تیم باشیم.

پاکو خمس، سرمربی جدید تراکتور به‌دنبال برتری دو بر صفر تیمش مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنانم امروز نشان دادند که توانایی بالایی دارند و قادر به انجام کارهای بزرگ هستند.

وی با بیان این‌که در نقل و انتقالات به دنبال جذب بازیکن جدید خواهیم بود، افزود: هر چند بازیکنان باکیفیتی در اختیار داریم، اما می‌خواهیم بازیکنانی را به خدمت بگیریم که کیفیت بالاتری داشته باشند.

خمس در مورد فهرست نقل و انتقالات تراکتور در نیم‌فصل گفت: در ذهنم لیستی دارم که تیم را بهتر کنم، در این رابطه با مدیریت باشگاه حرف زده‌ام اما می‌دانم که جذب بازیکن خوب در نیم‌فصل کار سختی است.

وی در مورد وضعیت کاوه رضایی گفت: در این مورد نظرم را به مدیرعامل باشگاه گفته‌ام؛ این فقط به من بستگی ندارد اما از باشگاه خواسته‌ام هر اتفاقی می‌افتد سریع‌تر مشخص شود. اگر این بازیکن می‌خواهد بماند سریع‌تر وضعیت‌اش مشخص شود و اگر هم می‌خواهد برود باز هم هرچه زودتر این وضعیت مشخص شود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در مورد تاکتیک تیمش در ادامه رقابت‌ها گفت: تراکتور در ادامه نیز مثل بازی امروز خواهد بود و کاری به نام حریفان نداریم.

خمس همچنین در مورد عملکرد تیمش در ۴ بازی اخیر اظهار کرد: در این بازی‌ها نشان دادیم که بازی به بازی بهتر شده‌ایم و پیشرفت کرده‌ایم؛ هفته قبل شکست خوردیم، اما خوب بازی کردیم و امروز هم از بازی قبل خیلی بهتر بودیم، می‌خواهم که هواداران تراکتور به این تیم افتخار کنند و تلاش می‌کنیم در بازی بعدی هم بهتر شویم.

وی در مورد شناختش از بازیکنان گفت: شناخت من از بازیکنان کامل و کافی نیست، اما دستیارانی دارم که به من کمک می‌کنند و خودِ‌ باشگاه هم به من کمک خواهد کرد و درنهایت در مورد بازیکنان تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که می‌توانیم یک بازیکن خارجی جذب کنیم، گفت: با چند بازیکن خارجی در حال مذاکره هستیم اما آوردن‌شان به ایران سخت است زیرا دستمزدهای بالایی می‌خواهند؛ با این حال با همه جای دنیا در ارتباط هستیم و بازیکنان را رصد می‌کنیم تا ببینیم چه بازیکنی را می‌توانیم جذب کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ایران IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    تو جام حذفی باید بیشتر از لیگ تلاش کرد لیگ سخته بگیریم ولی باید حذفی ببریم
  • ناشناس IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    شما تیم بودید اما تیم استقلال تیم نبود هر کی برای خودش بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی