کفاشیان در مراسم سالگرد یزدانی خرم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی کفاشیان معتقد است تیم ملی به یک مربی تازه‌نفس نیاز دارد. رئیس سابق فدراسیون اما در ادامه تاکید می‌کند اگر او رئیس بود سراغ سرمربیان خارجی دیگر می‌رفت.

علی کفاشیان در حاشیه مراسم سالگرد مرحوم یزدانی خرم، در خصوص این‌که ماندن کی‌روش به نفع فوتبال ایران است یا خیر، گفت: من نمی‌توانم‌ در مورد رفتن یا ماندن کی‌روش نظر بدهم و ممکن است چیزی هم بگویم او ناراحت شود، اما برای جذب یک مربی نظر آحاد مردم خیلی مهم است‌. همیشه این‌طور بوده که بعد از حضور طولانی‌مدت یک مربی، مردم دوست داشتند افراد جدیدی بیایند. از نظر تخصصی هم نیاز داریم که افراد تازه‌نفس باشند و ذهنیت خود را بیاورند و مکتبی را پیاده کنند.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال که در محل هتل المپیک در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، ادامه داد: ما باید برای ۴ سال آینده فعالیت کنیم و این می‌طلبد که ببینیم چه نیروها و ظرفیت‌هایی داریم و این یک مربی تازه‌نفس و توانمند با یک تیم می‌خواهد. فدراسیون باید این‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهد. مهم است که یک نفر با اسم و رسم و مکتب قوی بیاید.

به نقل از فارس، کفاشیان در خصوص عملکرد تیم ملی در جام جهانی عنوان کرد: یک سری مسائل در بازی اول خیلی تاثیرگذار بود و بچه‌ها با دلهره بازی می‌کردند و شاید آن روحیه جنگندگی وجود نداشت، اما در بازی دوم خوب شدیم و مسابقه سوم را هم می‌توانستیم ببریم. در مجموع تیم ما لیاقت صعود به دور دوم را داشت.

اما آن‌طور که ایرنا روایت کرده، کفاشیان در مورد ترجیح شخصی‌اش برای سرمربی بعدی تیم ملی گفت: من اگر رئیس فدراسیون فوتبال بودم سراغ سرمربیان خارجی دیگر می‌رفتم و به دنبال سرمربی داخلی نمی‌رفتم. می‌توانیم دنبال سرمربیانی باشیم که در جام جهانی تیم نداشتند. سرمربیان دورگه هم خوب نیستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۲
  • ل DE ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    مربی خارجی جوان
  • امین IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    به نظر من با این شرایطی که ایران داره بهترین گزینه مربی داخلی هست. یا اینکه یه مربی کم توقع خارجی که اون هم ریسکش بالا هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی