نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مدیرعامل پرسپولیس بالاخره تسلیم شد؛ هر بازیکنی گل‌محمدی بخواهد جذب می‌کنیم/ کاهش پاداش دیاباته به یک دلیل خاص
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل پرسپولیس گفت: هر بازیکنی گل‌محمدی بخواهد برای جذب آن اقدام می‌کنیم ولی در رده‌های پایه بازیکنانی داریم که می‌توانند به تیم اصلی کمک کنند.

رضا درویش در خصوص جذب بازیکن در نیم فصل اظهار داشت: هر بازیکنی گل‌محمدی بخواهد برای جذب آن اقدام می‌کنیم ولی در رده‌های پایه بازیکنانی داریم که می‌توانند به تیم اصلی کمک کنند.

وی در خصوص قرارداد آل کثیر و عمری گفت: قرارداد آل‌کثیر تا پایان فصل است که درصورت رضایت کادرفنی و خود بازیکن تمدید می‌شود.همچنین اگر عمری عملکرد خوب خود را ادامه دهد قرارداد او افزایش پیدا می کند.

مدیر عامل پرسپولیس درباره انتقال مهدی عبدی به باشگاه پرتغالی عنوان کرد: تا به امروز پیشنهادی از باشگاه ژیل ویسنته به دست ما نرسیده و این اخبار مربوط به فضای مجازی است. 

وی درخصوص اینکه آیا بازیکنی برای نیم فصل درخواست جدایی از پرسپولیس را دارد یا خیر؟ گفت: تا امروز هیچ بازیکنی درخواست جدایی نداده است و هر اتفاقی صورت بگیرد با نظر کادر فنی خواهد بود.

مدیر عامل پرسپولیس در ادامه در خصوص دیاباته هم اظهار کرد: دیاباته در صورت افزایش دفعات مصدومیت‌ آپشن‌های قراردادش را از دست خواهد داد. 

درویش با اشاره به دریافتی های اعضای تیم گفت: با پرداختی که طی فردا یا پس‌فردا خواهیم داشت، دریافتی اعضای تیم در فصل جاری به ۴۵% می‌رسد؛ این میزان به‌جز پاداش‌هایی است که بابت هر پیروزی گرفته‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    افرین به درویش که بدون حاشیه کار تیمو جلو می‌بره در حالی که با اتفاقایی که افتاده ممکن بود تیم ماهم مثل استقلال بره تو حاشیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی