نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
لوکادیا در ۱۱ هفته ۶ گل زد؛ عمری در ۲ هفته ۳ گل/ پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: هر چند در جام حذفی هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت اما به نظر من شانس اصلی قهرمانی در این رقابت ها هم پرسپولیس است.

محمود کلهر معتقد است در فوتبال همین مملکت جوانان مستعدی داریم که می‌توانند در تیم‌های بزرگ خوش بدرخشند. وی با بیان این حرف ادامه داد: به طور مثال می‌توان به محمد عمری ۲۲ ساله اشاره کرد که در ۲ بازی گذشته ۳ گل به ثمر رسانده است تا ثابت کند استعدادهای زیادی دارد. یورگن لوکادیا در ۱۱ هفته ابتدایی لیگ اگر اشتباه نکنم در ۹ بازی توانست ۶ گل به ثمر برساند اما عمری در دو هفته گذشته که اجازه پیدا کرده جلوتر و در خط حمله بازی کند موفق شده ۳ گل بزند. بنابراین واضح و روشن است که اگر به جوان‌های خودمان اعتماد کنیم می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

هافبک سابق پرسپولیس افزود: پرسپولیس در دیدار اخیر خود مقابل نساجی مازندران، بسیار با کیفیت بازی کرد و نشان داد شایسته قهرمانی است. همه بازیکنان به خوبی به وظایف تاکتیکی خود عمل کرده و به همین خاطر توانستند با ۵ گل نساجی مازندران را شکست دهند. فراموش نکنید همین نساجی مازندران تیم‌های بزرگی مثل گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان را شکست داده و در فصل جاری با حمید مطهری نتایج خوبی گرفته بود اما نتوانست آن بازی‌های خوب را مقابل پرسپولیس تکرار کند.

وی در خصوص درگیری مهدی ترابی و احمد موسوی نیز گفت: برخی اتفاقات در زمین فوتبال طبیعی است. فوتبال یک ورزش پربرخورد است مضاف بر اینکه فشار و ضربان قلب بالاست. بازیکنان تحت فشار هستند و ممکن است در یک لحظه عصبانی شوند و کارت زرد و قرمز بگیرند. بنابراین خیلی نباید به این مسئله پرداخت و باید بدانیم این برخوردها در فوتبال پیش می‌آید. این دو بازیکن هم حتما پشیمان شده اند و فردا که در کمیته انضباطی فدراسیون با هم روبرو شوند آشتی و روبوسی خواهند کرد. ماهیت ورزش و فوتبال همین است و امیدوارم شما هم خیلی به این ماجرا دامن نزنید.

لوکادیا در ۱۱ هفته ۶ گل زد؛ عمری در ۲ هفته ۳ گل/ پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر است

وی در خصوص بازی پرسپولیس با تیم ون پارس در چارچوب جام حذفی نیز اظهارداشت: من فکر می‌کنم شاید یحیی گل محمدی در این دیدار به برخی اصلی‌ها استراحت بدهد و بازیکنانی را به زمین بفرستد که کمتر بازی کرده اند. هر چند در جام حذفی هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت اما به نظر من شانس اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها هم پرسپولیس است. یحیی گل محمدی امسال همه جام‌ها را می‌خواهد و به همین خاطر هم تیم خوبی تشکیل داده است.

کلهر در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس برد شیرین و خوبی را برابر تیم نساجی مازندران کسب کرد اما هنوز هم به نظر من تیم پرسپولیس نیاز به مهاجم تخصصی و ششدانگ دارد. یورگن لوکادیا از ایران رفت و شیخ دیاباته هم با توجه به سن و سالش اغلب مصدوم است و شاید نتواند خیلی به پرسپولیس آن هم به عنوان یک مهاجم همیشه آماده کمک کند. پرسپولیس باید مهاجم  خوب بخرد و امیدوارم بتواند در نقل و انتقالات زمستانی بازیکن مناسب برای تقویت خط حمله را پیدا کند. هر چند محمد عمری هم ثابت کرد یک‌هافبک چارچوب شناس و قهار است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    عمری را با این توصیفات نابود نکنیم صلوات....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی