نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
حمله هواداران استقلال به باشگاه/ ساپینتو اولین جامش را همین هفته از دست می‌دهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کسب نتایج ضعیف در مسابقات برگزار شده پس از تعطیلات جام جهانی باعث شد موج انتقادات هواداران استقلال در طول هفته های اخیر روز به روز و بازی به بازی اوج بگیرد.

کسب نتیجه تساوی مقابل پرسپولیس همراه با ارائه بازی نسبتاً ضعیف استقلال در مصاف با حریف سنتی و قدیمی اش، سپس کسب برد خفیف در آبادان و تساوی مقابل مس رفسنجان در روزی که اغلب کارشناسان تیم استقلال را یکی از ضعیف‌ترین استقلال های این فصل می‌دانستند موجب شد تا هواداران استقلال با دلهره و نگرانی زیادی نسبت به بازی آخر مقابل تراکتور به تماشای بازی تیم محبوب‌شان بنشینند. اما شکست دو بر صفر استقلال مقابل تراکتور کاسه صبر هواداران استقلال را لبریز کرد.

از اواسط نیمه دوم بازی استقلال در تبریز حملات طرفداران این تیم به باشگاه آغاز شده و همه عوامل این مجموعه را مورد خطاب قرار دادند. طرفداران استقلال با اشاره به اتفاقات اخیر اعم از مشکلات بازیکنان و غیره همچنین بر هم ریختگی سبک بازی استقلال معتقد بودند با این وضعیت و شرایط استقلال قطعاً نمی‌تواند در مصاف با رقبا در دور برگشت نتایج لازم برای کسب عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

این انتقادات در حالی عنوان می‌شود که این تیم باید تا چند روز دیگر در یکی از حساس‌ترین مسابقات این فصل فوتبالی مقابل تراکتور در جام حذفی به میدان برود. بازی که در مرحله یک شانزدهم نهایی برگزار خواهد شد. طرفداران ناامید استقلال از بازی های تیم محبوب شان با یادآوری وعده های ساپینتو برای کسب چهار جام به فتح الله زاده هشدار می دهند که با ادامه همین روند، اولین جام در همین بازی با تراکتور از دست خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • میلاد IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    اولین جام نه؟؟؟اولین جام از ۴ جام رو با ساپینتو گرفتیم سوپرجام،این جام دوم هستش که ساپینتو باید مراقبش باشه......
    • ع ق QA ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      اخیییی عزیزم ۴ جام ؟ چی زدی جوون ؟ ما هم دوست داریم ساپنتو بمونه نقدا برو دماوند
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران ) IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    حمایت از ساپینتو
  • ناشناس IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    با حمایت هوادارها و تمرکز بازیکن ها روی بازی های پیش رو امتیازهای از دست رفته جبران میشه ، استقلالی ها در هر شرایطی حمایت کردن اما افرادی که بازیکن های استقلال رو به حاشیه بردن الان شروع به توهین و حمله به استقلال کردن الان بازیکن ها هم متوجه شدن و بازی به بازی با قدرت هر چه تمامتر ظاهر می شن و جایگاشون رو پس می گیرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی