تحلیل متفاوت مدافع اسبق استقلال؛ حردانی روی گل تراکتور مقصر نبود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود تمام شدن بازی استقلال در تبریز هنوز در کانال‌های هواداری صحبت از گل تراکتور که با پاس به عقب مدافع استقلال به ثمر رسید است.

مهدی فنونی زاده، از مدافعان قدیمی استقلال در صحبتی که با خبرورزشی داشت، درباره گل اول تراکتور که با پاس اشتباه و رو به عقب یکی از مدافعان تیم آبی تهرانی به ثمر رسید اظهار داشت: «در آن صحنه صالح حردانی پایش به طور خورد. نمیخواست رو به عقب پاس بدهد. به همین خاطر نمی‌توان او را مقصر جلوه داد».

وی افزود: «از این قبیل اشتباهات برای مدافع یا هر بازیکنی پیش می‌آید. خیلی از مهاجمان جلوی دروازه توپ را بیرون می‌زنند اما کسی متوجه نمی‌شود بنابراین به نظر من این اشتباه ممکن بود برای هر بازیکن دیگری رخ می‌دهد».

متن کامل این گفت‌وگو را می‌توانید اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • بهرام IT ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    اون حردانی اصلا در کل بازی مقصر بود،اون اصلا بهتره نباشه و اگه استقلال ده نفره هم داخل زمین بره بهتره تا یکی مثل حردانی را بفرسته داخل زمین.
    • حسین IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      با نظر جناب فنونی زاده موافقم هر بازیکنی ممکنه اشتباه کند حردانی تحت فشار بود بعد هم آقای داور پرچم زده بود بازیکنان ایستاده بودند معمولأ اگر مهاجمی بعد از سوت یا پرچم داور به توپ ضربه بزند جريمه می شود بازیکن تراکتور هم بایستی به پرچم داور احترام می گذاشت وبه توپ ضربه نمی زد در واقع داور مقصر بود چون ناهماهنگی آنها باعث گل خوردن استقلال شد چون دروازبان وبازیکنان استقلال با پرچم کمک داور ایستادند داور حداقل می توانست ۱۵ دقیقه وقت اضافه بگیرد چون مصدومیت کمک داور وتعویض ۱۰ بازیکن از هر دو تیم و وقت کشی بازیکنان تراکتور کلی وقت تلف شد ولی متأسفانه حسینی هم شروع مجدد هایش خوب نبود تمام توپهای که حسینی شوت می کرد کوتاه و وسط زمین بود که به هافبک‌های تراکتور پاس گل می داد
  • یه هوادار فوتبال IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    این بعد بازی انگلیس هم معتقد بود حسینی هیچ تقصیری نداشته کلا دوست داره خودشو برا بازیکنا شیرین کنه
    • حسین IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      بانطر آقای فنونی زاده موافقم هر مدافعی ممکنه اشتباه کند به قول داور پیشکسوت حیدر سلیمانی عدم ناهماهنگی بین داور وکمک داور بازیکنان استقلال را گول زد که موجب شد بایستند درو اقع داور گل را زد نه بازیکن تراکتور سازی در ضمن چرا خبر ورزشی به پنالتیهای تقدیمی داوران به لنگ پولیس را اشاره نمی‌کند واقعا متاسفم براتون دروازبان نساجی هرسال ۶امتیاز مفت به لنگپولیس تقدیم می کند حالا بنده خدا حردانی تحت فشار توپ را زد بازیکن تراکتور هم بایستی به نظر کمک داور احترام می گذاشت در ضمن داور بایستی بازی را قطع می کرد وتوپ را بین طرفین جلوی بازیکنان ۲تیم می انداخت چون داور مقصر اصلی بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی