نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
بعد از حواشی و افت شدید؛ گل‌محمدی دیگر این مهاجم را نمی‌خواهد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس علاقه ای به جذب گادوین منشا ندارد.

 گادوین منشا چند سالی است که در فوتبال ایران حضور دارد و جزو بازیکنانی بود که در لیگ برتر ماندگار شد و از زندگی در ایران هم راضی است. منشا فصل قبل در مس رفسنجان خوش درخشید و موفق شد عنوان آقای گلی لیگ برتر را بدست بیاورد.

منشا که سابقه بازی برای پیکان، پرسپولیس، استقلال و گل گهر را در کارنامه دارد، در تابستان امسال دوباره مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت و یحیی گل محمدی اصرار زیادی به جذب این بازیکن داشت. مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال چند بار با پرسپولیسی‌ها مذاکره کرد، ولی به دلیل اختلاف مالی با پرسپولیس به توافق نرسید و قراردادش را با مس رفسنجان تمدید کرد.

اوضاع اما برای این بازیکن در فصل جاری اصلا خوب پیش نرفت.گادوین نه تنها نتوانسته درخشش فصل قبل خود را در این فصل تکرار کند، بلکه فصل کابوس باری را سپری می‌کند و عملکرد پرانتقادی را در این ۱۵ هفته  سپری شده از لیگ داشته است. آقای گل فصل گذشته لیگ برتر در این فصل هیچ گلی به ثمر نرسانده و چند پنالتی هم خراب کرده است.

عملکرد ضعیف منشا در این فصل انتقاد کادرفنی، مدیران و هواداران مس رفسنجان را به همراه داشته است. همچنین شایعاتی مبنی بر جدایی این بازیکن از مس به گوش می‌رسد و به نظر می‌رسد این بازیکن به پایان کار خود در رفسنجان نزدیک شده است.

همانطور که قبلا نوشتیم، منشا از طرق مختلف به یحیی گل محمدی و اطرافیانش پیغام داد تا در نیم فصل به پرسپولیس برگردد و حتی در این راه اعلام کرد که حاضر است قراردادش را کم کند. با این حال آنطور که شنیدیم سرمربی پرسپولیس دیگر علاقه ای به جذب منشا ندارد و این بازیکن را نمی‌خواهد. به غیر از حواشی خارج از زمین این بازیکن که دیگر علنی شده، منشا از نظر فنی هم بسیار افت کرده و نمی‌تواند کارایی لازم را در پرسپولیس داشته باشد.

همین موضوع باعث شده تا یحیی به درخواست منشا جواب رد بدهد و اعلام کند این بازیکن را نمی‌خواهد. بعد از رفتن لوکادیا و همچنین مصدومیت دیاباته و نمایش‌های ضعیف عبدی و پاکدل، یحیی به دنبال جذب مهاجم است ولی اولویت اصلی او گرفتن مهاجم خارجی خوب و در حد لوکادیا خواهد بود که بتواند جای خالی ستاره هلندی و آقای گل فعلی لیگ برتر را پر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارتش سرخ IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    منشاه خیلی ازدیاباته بهتره اگه بهش فرصت بدی هیچ وقت باشگاه پرسپولیس باشگاه مس رفسنجان نیست ازهمه لحاظ وهمین ازروزی منشاه آمده ایران تاحالامصتوم نشوده همیشه آماده بازی کردن بوده بهتراز دیاباته هست هرنیم ساعات بازی کردن وشیش بازی مصتوم الانم باشگاه پولاشومیریزه رودخانه
  • محسن $ IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    منشا مهره سوخته .تموم شده
  • حسین IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    یحیی اصلا نباید بازیکن خارجی بگیرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی