شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
۱ |
۰
مورد جالب علیرضا فغانی و داور لیگ برتر!
منبع: فوتبالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا فغانی تنها داوری نیست که در فهرست داوران بین‌المللی دو کشور متفاوت قرار گرفته است.

بعد از آنکه در اقدامی عجیب، کمیته داوران فدراسیون فوتبال، نام علیرضا فغانی را از فهرست داوران بین‌المللی ایران در سال ۲۰۲۳ خارج کرد، فغانی وارد فهرست داوران بین‌المللی استرالیا برای سال جدید میلادی شد.

اتفاقی که مهمترین خروجی آن امکان قضاوت سرشناس‌ترین داور ایران در جام ملتهای آسیاست. پیش از این به نظر می‌رسید او شانس قضاوت در این تورنمنت را از دست داده باشد اما طبق شنیده‌ها او قبل از نهایی شدن لیست الیت داوران ایران از حذف نام خودش خبر داشته و به همین دلیل اقدام لازم برای ورود به فهرست داوران بین‌المللی فدراسیون فوتبال استرالیا را انجام داده است.

نکته جالب اینکه به جز فغانی، یک داور دیگر هم امسال از کشور جدیدی وارد فهرست داوران فیفا شده است. او کسی نیست جز جارد ژیلت استرالیایی که برای سال جدید میلادی، نام او در فهرست داوران کشور انگلیس دیده می‌شود.

این داور ۳۶ساله که چند سال پیش به خاطر برنامه تحصیلاتش، استرالیا را به مقصد انگلیس ترک کرد، اولین داور غیرانگلیسی بوده که قضاوت یک مسابقه لیگ برتری به او سپرده شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه هوادار فوتبال IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    جالبه فغانی سکوت کرد وقتی اینجا ما حرص می‌خوردیم که اسمش رو درآوردن بهش خبر ندادن اما اسمشو ازون طرف رد کرد،باز جایی شکرش باقیه حیف بود بخاد یسال بیرون بمونه،فقط نمیدونم بازی ایران میدن بهش سوت بزنه یا نه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی