نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
گلایه‌های عجیب از دو دروازه‌بان ملی پوش/ گل‌های بدی از پرسپولیس می‌خورید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو دروازه‌بان سابق تیم ملی به خاطر گل‌هایی که در بازی با پرسپولیس دریافت کردند؛ با گلایه‌های عجیبی روبرو شدند!

اولین دروازه‌بان محسن فروزان بود. دروازه‌بان تیم گل گهر. مصاف این تیم با پرسپولیس با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس پایان یافت. بعد از این بازی امیر قلعه نویی این دروازه‌بان را از ترکیب اصلی تیم کنار گذاشت و این برای اولین بار بود که محسن فروزان در ترکیب تیم به میدان نمی‌آمد. حتی شایعه اخراج محسن فروزان هم در فضای مجازی به وجود آمد. باشگاه گل گهر به این خبر اینطور واکنش نشان داد: «خبر کنار گذاشتن محسن فروزان از تیم گل‌گهر کذب و نادرست است. برخلاف برخی شایعات منتشر شده در چند کانال تلگرامی و سایت خبری، محسن فروزان از باشگاه گل‌گهر اخراج نشده و تنها در بازی با نفت آبادان به دلایل فنی و با تشخیص کادرفنی، غایب بوده است.»

آنچه که مسلم است امیر قلعه نویی از عملکرد محسن فروزان در بازی با پرسپولیس به شدت گله مند بود. خصوصا روی گل اول. عمری سر توپ زد و به سمت دروازه تیم گل گهر شلیک کرد و محسن فروزان در حالی که به سمت توپ شیرجه زده بود نتوانست توپ را مهار کند! گویی سرمربی تیم گل گهر معتقد بود، محسن فروزان باید این توپ را مهار می‌کرد.

دومین دروازه‌بانی که بیشتر در فضای مجازی با انتقاد مواجه شده است علیرضا حقیقی است. دروازه‌بانی که این هفته از پرسپولیس ۵ گل خورد اما انصافا توپ‌های زیادی را مهار کرد. البته او در یکی دو صحنه به خاطر فشار حملات پرسپولیس مرتکب اشتباه شد. او متهم به این است که همواره در برابر پرسپولیس گل می‌خورد، در حالی که نمی‌شود کتمان کرد، علیرضا حقیقی دوست دارد در برابر تیم سابق خود بهترین نمایش را داشته باشد تا در نهایت بار دیگر در لیست خرید تیم محبوبش قرار گیرد. اما از شانس بد علیرضا حقیقی همواره در بازی با پرسپولیس او و خط دفاعی تیم مرتکب اشتباه می‌شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • !!! IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    مثل تارتار که چپ و راست از پرسپولیس امتیاز میگیره ولی باز هم با اتهام روبرو است!!
    • جک پیکان IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      این دو دروازبان گلهای خوبی از استقلال می خورند..
  • ا.م IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    اونروزکه نساجی ازتیم کیسه چندتاخورد حتما بازیکن مدافع نساجی به گل زنان کیسه راه داده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی