۲
ببینید: جهانبخش تعویض طلایی شد/ فرار از شکست با شوت وحشتناک لژیونر ایرانی در دقیقه ۹۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فاینورد با گلزنی وینگر ایرانی خود تیم اوترخت در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ هلند شکست را با تساوی عوض کرد.

تیم‌های فاینورد از هفته پانزدهم رقابت‌های اردیویزی در دیداری خارج از خانه به مصاف اوترخت رفت که این دیدار درنهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم میزبان در نیمه نخست خیلی زود به گل رسید و «ینس تورنستارا» با پاس «باس دوست» دروازه فاینورد را در دقیقه ۳ باز کرد تا اوترخت با حفظ همین گل نیمه اول را به پایان برساند و دو تیم با برتری یک بر صفر اوترخت به رختکن بروند.

اما در نیمه دوم با ورود علیرضا جهانبخش نتیجه بازی عوض شد. وینگر ایرانی در دقیقه ۵۹ وارد زمین شد و تعویض طلایی تیمش لقب گرفت.

فاینورد درحالیکه در این دیدار فاصله‌ای با شکست نداشت جهانبخش در ثانیه‌های پایانی فرشته نجات فاینوردی‌ها شد.

در دقیقه ۹۰ بازی یک توپ از سمت راست روی دروازه اوترخت سانتر شد و توپ پس از برخورد به سر مدافع و مهاجم فاینورد جلوی پای جهانبخش که در محوطه جریمه حاضر شده بود افتاد و وینگر ایرانی با یک شوت بسیار پرقدرت طوری دروازه اوترخت را باز کرد که دروازه‌بان از شدت قدرت شوت جهانبخش به عقب پرت شد و شاهد گل تساوی لژیونر ایرانی و تساوی فاینورد شد. 

بازی در ادامه با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و تیم فاینورد با این تساوی ۳۴ امتیازی شد تا همچنان با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به آیندهوون ۳۱ امتیازی صدرنشین لیگ برتر هلند باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    دروازبان از شدت ضربه به عقب پرت شد؟؟؟با خودت نمیگی شاید فیلم رو باز کنیم ببینیم ؟ شوت قشنگی زد اینم گل نمی‌کرد دیگ بازیش نمیدادن
  • مهدی IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    شوت وحشتناک فقط شوت سینا اسدبگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی