علیرضا بیرانوند در صدر ستاره‌های فوتبال ایران/ هیچ کس حتی نزدیک بیرو هم نشد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در نظرسنجی جدید سایت خبرورزشی با اختلاف نسبت به دیگر بازیکنان منتخب نیم‌فصل اول، پیش است.

در تازه‌ترین نظرسنجی سایت خبرورزشی که تعداد قابل توجهی نیز در آن شرکت کرده‌اند (بیش از ۵۰هزار نفر) این پرسش مطرح شد که بهترین بازیکن نیم‌فصل اول لیگ برتر از دیدگاه دنبال‌کنندگان این سایت کدام بازیکن بوده است.

ریکادو آلوز بازیکن پرتغالی تراکتور و بهترین پاسور نیم‌فصل اول، اریک بایناما از تیم گل گهر، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس، محمد عباس‌زاده گلزن تیم تراکتور که با ۶ گل همراه با لوکادیا بیشتر از همه بازیکنان گل زده، شهریار مغانلو از تیم سپاهان، کوین یامگا از استقلال و گزینه «سایر» بازیکنان، مواردی بود که رأی‌دهندگان می‌توانستند برایش رأی ثبت کنند اما نکته جالب این بود که هیچ‌یک از بازیکنان غیر از علیرضا بیرانوند حتی به ۲۰ درصد آرا هم نرسیدند، در حالی که دروازه‌بان پرسپولیس با ۵۲ درصد از دیگران پیش است.

 کابوس رونالدو دوباره شاگرد اول شد

نکته جالب توجه در این موضوع مربوط به نظرسنجی‌های قبلی سایت خبرورزشی با حضور علیرضا بیرانوند است. این‌که هربار در نظرسنجی‌ها نام بیرانوند کنار دیگر بازیکنان فوتبال کشورمان قرار گرفته، توانسته عنوان بهترین، برترین یا اول را از آن خود کند.

یکی از نمونه‌های نظرسنجی‌های اخیر که چندی قبل در خبرورزشی مطرح شد موضوع بهترین خرید یا ستاره نقل‌وانتقالات لیگ برتر بیست‌ودوم بود که در آن نظرسنجی هم علیرضا بیرانوند به عنوان بهترین خرید فصل نقل و انتقالات انتخاب شد. نمونه‌های دیگری از این دست نیز وجود داشت که در آن‌ها نیز به همین شکل بیرانوند با بیشترین آرا نفر اول شده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • رامین IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    استقلالیم اما بیرانوند حقش چون اهل کم کاری نیست توی زمین نقش لیدر داره گلریشم خوبه استقلال از وقتی وریا رفت بی بزرگتر شد
    • حسن IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      خدایی نیستی دیگه اینقدر یه طرفه رای دادن فقط باید پیروزیچی باشی. تو afc هم تمام نظرسنجی‌ها رو اول میشن این که دیگه داخلیه اصن واضحه که بیرانوند اینقدرا هم کارش خوب نبود
  • میلاد IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    این نظر سنجی درصدهوادران هر تیم رو هم تعیین کرد
    • علی IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      من تراکتوریم ولی به بیرانوند رای دادم
  • کیثه ی کثیف. IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    ربطی به خوب بودن بیرو نداره که اون هم هست .اما دلیل اینکه وقتی یه نظر سنجی میزارید و نام یه بازیکن پرسپولیس در ان هست مطمئن باشید تعداد زیاد هواداران پرسپولیس نسبت به تیمهای دیگه در اون نظر سنجی خیلی تاثیر داره.همین نوع از نظرسنجیها نشون میده وقتی میگن پرسپولیس بیش از ۴۰میلیون هوادار داره و پر هوادارترین تیم ایران و اسیاست با سند و مدرک هست نه مثل خیلیهای دیگه باد هوا .یبار شد یه نظر سنجی بزارید و یه کیسه کش بتونه اول بشه !فقط موقعی میتونید اینکار رو بکنید که رای بازیکن پرسپولیس را با قرار دادن دو یا چند پرسپولیسی در نظر سنجی بشکنید و هوادارها اراشون به چند قسمت تقسیم بشه.ولی اگه از هر تیم یه نفر باشه مطمئنا هیچ بازیکنی از هیچ تیمی نمیتونه با بازیکنان تیم پرسپولیس رقابت کنه.چون پرسپولیس از همه نظر بی همتا و سروره کیسه و کیسه کشهاست.😂😂😂
  • علی IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    بهترین
  • علی IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    بهترین
  • علی IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    بهترین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی