مهاجم آبی‌ها دیگر جایی در تیم خود ندارد/ از تمدید خبری نیست!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روملو لوکاکومهاجم اینتر بابت مصدومیتهای فراوان دیگر جایی در این تیم ندارد.

روملو لوکاکو اوضاع خوبی در تیم اینتر ندارد و اخبار جدید از ایتالیا نشان می‌دهد او بار دیگر با آسیب‌دیدگی مواجه شده است. این سومین مصدومیت مهاجم بلژیکی در فصل جاری است.

این مهاجم بلژیکی در دیدار اینتر مقابل مونزا عملکرد ضعیفی داشت و با توجه به این شرایط مدیران نراتزوری حالا واقعا نگران آینده لوکاکو در تیمشان هستند. عدم رضایت اینتر از آمادگی جسمانی لوکاکو باعث شده آن‌ها برای تمدید قرارداد قرضی او دچار تردید شوند.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، در این نگرانی با مدیران باشگاه هم‌نظر است. روزنامه ایتالیایی گاتزتا در گزارشی نوشته اینزاگی به باشگاه اعلام کرده لوکاکو را از نظر بدنی ناآماده می‌داند و معتقد است حضور او مانعی بر سر راه پیشرفت تیمش شده است. در این گزارش آمده که لوکاکو در تمرین تیمش پیش از بازی مقابل مونزا با تاخیر پانزده دقیقه‌ای در جلسه تمرینی حاضر شده و علت تاخیر را حضور در جلسه ماساژ اعلام کرده است. این مسئله اینزاگی را عصبانی کرده است.

این در حالی است که اینتر از تابستان گذشته با باشگاه چلسی تماس‌هایی داشته تا درباره تمدید قرارداد قرضی این مهاجم بلژیکی مذاکره کند. اما نراتزوری حالا تصمیم گرفته با احتیاط بیشتری این مسئله را دنبال کند و اگر تغییری در شرایط لوکاکو ایجاد نشود، بعید است اینتر خواهان تمدید قرارداد قرضی او باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی