بازیکنان پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به چند بازیکن باتجربه پرسپولیس در این فصل کمتر فرصت بازی رسیده است و نیروهای تازه بیشتر مورد استفاده گل‌محمدی قرار گرفته‌اند.

پرسپولیس برای این فصل تغییرات زیادی داشت و البته خریدهای بسیار خوبی انجام داد. اکثر خریدهای جدید پرسپولیس خیلی زود در ترکیب تیمشان جا افتادند و به نوعی عصای دست یحیی گل محمدی شدند. نفراتی مثل بیرانوند، اسماعیلی فر، پورعلی گنجی، صادقی، رفیعی و لوکادیا آنقدر خوب بودند که کار برای چند بازیکن قدیمی پرسپولیس سخت شده و آن‌ها کمتر فرصت بازی کردن را پیدا کردند.

بازیکنانی مثل مهدی عبدی، حامد پاکدل، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا و فرشاد فرجی ستاره‌های باتجربه‌ای هستند که در این فصل فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکردند و کارشان برای حضور در جمع ۱۱ بازیکن اصلی پرسپولیس بسیار سخت است.عملکرد بسیار خوب بازیکنانی که در این فصل به پرسپولیس آمدند، باعث شده خیلی از قدیمی‌های این تیم نیمکت نشین شوند.

حتی بازیکنی مثل سروش رفیعی که سومین دوره حضور خود را در پرسپولیس سپری می‌کند، در بازی‌های اخیر نیمکت نشین بوده و فرصت کمی برای بازی کردن پیدا کرده است. در کنار درخشش اکثر بازیکنان جدید پرسپولیس، در هفته‌های اخیر جوان‌هایی مثل محمد عمری هم مزید بر علت شد تا نفرات قدیمی و باتجربه پرسپولیس نیمکت نشین باشند.

این نفرات در نقل و انتقالات نیم فصل پیشنهادات خوبی از سایر تیم‌های لیگ برتری دارند ولی گل محمدی اجازه جدایی به خیلی از آن‌ها را نمی‌دهد. فقط درصورتیکه مدیران پرسپولیس بتوانند چند بازیکن را در نیم فصل به ترکیب خودشان اضافه کنند، سرمربی سرخ پوشان به بعضی از بازیکنان اجازه خواهد داد تا این تیم را ترک کنند.

این مطلب را از دست ندهید: پرسپولیس چگونه به قهرمانی نیم‌فصل رسید؟/ وقتی گل‌محمدی زنگ خطرها را جدی گرفت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    اتفاقا بنظرم یکی از دلایل جا افتادن جدیدا همین حضور قدیمی ها هست،قدیمی های ما برخلاف قدیمی های رقبا منیت ندارن و باعث یکدستی تیم میشن،رو نیمکت اخم نمیکنن و وقتی بازی بهشون میرسه از جون و دل تلاش میکنن ،دمشونم گرم ،امیدوارم یه نفرشونم جدا نشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی