دانلود قسمت ۴ فصل ۲ سریال پوست شیر (قسمت 4 فصل 2 پوست شیر) حجم رایگان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

قسمت ۴ فصل ۲ پوست شیر یا قسمت چهارم فصل دوم سریال با عنوان قسمت دوازدهم سریال پوست شیر با حجم رایگان منتشر شد. دانلود قسمت 4 فصل دوم سریال پوست شیر با لینک مستقیم در ادامه مطلب و در قالب 3 فصل 8 قسمتی هر چهارشنبه ساعت 8 صبح از همین صفحه منتشر می شود.

تعداد قسمت های این فصل: 8 قسمت

تعداد فصل های سریال: 3 فصل

ژانر: درام، اجتماعی

کارگردان: جمشید محمودی

تهیه کننده: نوید محمودی

دانلود قسمت 4 فصل 2 سریال پوست شیر

*********

برای دانلود قسمت 4 از فصل 2 سریال پوست شیر لینک زیر را کلیک کنید:

دانلود   <==== دانلود فصل دوم پوست شیر

***********

معرفی فصل دوم پوست شیر و اخبار فصل 3

سریال پوست شیر مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی محمودی و رضا بهاروند است. هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از بازیگران این مجموعه هستند.سریال پوست شیر در سه فصل هشت قسمتی منتشر شد. یکی از عوامل این سریال در گفتگو با ایرنا ضمن تایید این خبر گفت: سریال «پوست شیر»در سه فصل هشت قسمتی ساخته و منتشر خواهد شد. فصل دوم نیز هشت قسمت است؛ ولی زمان توزیع فصل سوم هنوز مشخص نیست.

هنرمندان فصل دوم پوست شیر

شهاب حسینی، هادی حجازی‌ فر، پردیس احمدیه، پانته‌آ بهرام، بابک کریمی، مهرداد صدیقیان، ابوالفضل امیری، علیرضا کمالی، بهزاد خلج، رضا بای، ژیلا شاهی، علی اوسیوند، علیرضا استادی، سعید دشتی، آناهیتا افشار، کامران تفتی در سریال پوست شیر فصل دوم قسمت سوم به نقش آفرینی می کنند.

خلاصه داستان قسمت جدید پوست شیر

این سریال در هر قسمت یک خلاصه داستان اختصاصی دارد. در خلاصه قصه این قسمت : اینجا باتلاقه، هرچی دست و پا بزنی، بیشتر فرو می‌ری. تو این دنیا هیچ‌ چیز اندازه خانواده، ارزش جنگیدن نداره.

معرفی سریال سقوط

سریال سقوط (با موضوع داعش) محصول سال 1401 شبکه نمایش خانگی به کارگردانی «سجاد پهلوان زاده» است. این سریال در سکوت کامل خبری شروع به فیلمبرداری و پخش کرد فیلمنامه سریال را «اعظم بهروز» براساس طرحی از «بهجت شریف» است و «محمد حسین مهدویان» به عنوان مشاور کارگردان حضور دارد.در خلاصه قسمت اول سریال سقوط آمده:آیسان به پیشنهاد همسرش ژاکان برای ماه عسل راهی ترکیه می‌شود. اما حقیقت این سفر چیز دیگری است.

معرفی سریال سقوط

خلاصه داستان کامل سریال سقوط

داستان سقوط در ایران، ترکیه و عراق می‌گذرد. عمده سکانس های ایران در استان کردستان، سکانس های ترکیه در آنتالیا و بخش زیادی سکانس‌های عراق در استان موصل فیلمبرداری شد.سقوط یک مینی‌سریال 9 قسمتی است که نمایش آن از روز 15 دی‌ماه آغاز شد.

معرفی بازیگران سریال

الناز ملک در نقش آیسان،سجاد بابایی در نقش ژاکان،حمید فرخ نژاد در نقش یک مامور امنیتی،عباس جمشیدی فر ابتسام بغلانی،وحید آقاپور امین میری،جلال محبی در نقش برهان

**

برای دانلود رایگان تمامی قسمت های سریال سقوط بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال سقوط 

**

با توجه به اینکه شبکه نمایش خانگی خصوصاً در ایام تعطیلی سینماهای کشور توانست بیشتر از گذشته مخاطبین را به خود جذب کند. این موضوع همراه بود با نمایش سریال‌های مختلف خانگی که برخی از آنان فصل‌های اولشان را پخش می‌کردند و برای همین توانستند بیشتر دیده شوند سریال هایی مانند قسمت ۴ فصل ۲ سریال پوست شیر که خوب توانست نظر مخاطبین رو به خود جلب کند و مخاطب را راضی نگه دارد شما میتوانید آخرین اخبار سریال های نمایش خانگی و آنها را از دانلود فیلم دنبال کنید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی