غافلگیری سرمربی پرسپولیسی در نشست خبری/ ورود ناگهانی مهاجم جوان به سالن کنفرانس
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید مطهری در نشست خبری مورد غافلگیری قرار گرفت و بازیکن جوان تیمش که توانسته بود گلزنی کند، او را در آغوش گرفت.

 نساجی با نتیجه ۲ بر صفر فجرسپاسی را شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه یافت. حمید مطهری، سرمربی نساجی گفت: جام حذفی خیلی مشکل است؛ به خصوص مقابل تیمی که از لیگ پایین‌تر است چرا که انگیزه بیشتری دارد. گفته بودم فجر تیم ریشه‌داری است و قابل احترام بازی کرد. 

در اواسط نشست خبری، محمد عباسی، مهاجم جوان نساجی که گل دوم تیمش را زده بود، وارد سالن نشست خبری شد و از سرمربی خود تشکر کرد و حاضران در محل مصاحبه برای این دو دست زدند.

  بعد از این وقفه، مطهری ادامه داد: بعد از زدن گل اول، مقداری بی‌انگیزه شدیم اما با تعویض‌های خودمان این مساله جبران کردیم. دیروز هم تیم‌های بزرگ در جام حذفی اذیت شدند. فوتبال واقعا نزدیک شده است و فاصله خیلی نیست. 

سرمربی نساجی با اشاره به باخت سنگین و ۵ بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در هفته گذشته گفت: تلاش کردیم تیم خودمان را جمع کنیم و به خوبی هم در این دیدار حاضر شدیم.

مطهری درباره گلزنی محمد عباسی و بازی دادن به بازیکنان جوان گفت: بازی دادن به بازیکنان جوان زمان دارد. نباید دیر یا خیلی زود به آن‌ها میدان داد چون در این صور می‌سوزند. من جوان‌ها را دوست دارم و مشکلی ندارم و به آن‌ها در زمان مناسب میدان می‌دهم. 

مطهری درباره اینکه در این دیدار بازوبند کاپیتانی با وجود حضور حامد شیری و علیرضا حقیقی در اختیار ایوب کلانتری قرار گرفت، گفت: این یک کار قشنگ است که خودم در جریان آن نبودم. بازیکنانم به یک درک متقابل رسیده‌اند و این یک قوت قلب برای من است. این‌ها صحنه‌های قشنگ است که باید در فوتبال زیاد شود.  

مطهری درباره تقویت تیمش در فضل نقل و انتقالات اظهار کرد: ما بودجه زیادی ندارم و مهندس حدادیان (مالک تیم) با جان و دل تیم را حمایت می‌کند. قیمت‌ها نجومی است و تا جایی که بودجه ما اجازه دهد، فعالیت می‌کنیم. اگر بتوانیم، در پست‌هایی بازیکن می‌گیریم. در این یکی، دو هفته بحث خروجی‌ها هم مشخص می‌شود. من جزو مربیانی نیستم که لیست مازاد می‌دهند اما شاید برخی بازیکنان بخواهند جدا شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • amir IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    خیلی خوبیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی