ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور/ غایبان تیم ساپینتو در بازی حساس مشخص شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم استقلال فردا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۵ در استادیوم آزادی میزبان تراکتور خواهد بود.

ریکاردو ساپینتو دربازی فردا همانند دیدارهای گذشته از وجود سید حسین حسینی در درون دروازه استفاده خواهد کرد. فرهاد مجیدی درفصل گذشته و در بازی‌های جام حذفی از علیرضا رضایی در چارچوب دروازه استفاده می‌کرد اما بعید است ریکارد سایپنتو چنین دیدگاهی داشته باشد.

در قلب خط دفاعی چاره ای جز استفاده از سیلوا و سیاوش یزدانی نیست. به این خاطر که عارف غلامی و محمد حسین مرادمند مصدوم هستند. در سمت چپ خط دفاعی شاهد بازی جعفر سلمانی خواهیم بود به این خاطر که ابوالفضل جلالی هم چنان مصدوم است و در سمت راست خط دفاعی هم شاهد بازی آرتور کوین یامگا خواهیم بود.

تک‌هافبک دفاعی استقلال در این مصاف روزبه چشمی خواهد بود و پیش بینی می‌شود به دلیل نیاز استقلال به برد ریکاردوساپینتو در میانه میدان از سعید مهری در کنار مهدی مهدوچی پور بهره ببرد. در کناره‌ها هم محمد محبی و مهدی قایدی به میدان می‌آیند و شاهد بازی امیر ارسلان مطهری هم در نوک خوط حمله خواهیم بود.

محمد محبی در بازی قبلی دو تیم آسیب دید و این هفته به طور جدی با آبی‌ها تمرین نکرد اما با اعلام سرمربی تیم استقلال در کنفرانس خبری باز هم شاهد بازی او در ترکیب خواهیم بود.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اسماعیل IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    باید به سجادوبابایی در ترکیب تیم استفاده شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی