نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مشورت سرمربی آبی‌ها و باند ۴ نفره‌اش برای خروج از بحران!/ همه‌چیز به سرعت تغییر کرد
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

گراهام پاتر برای برطرف کردن رکود چلسی با اعضای ۴ نفره تیم خود جلسه اضطراری تشکیل داد.

گراهام پاتر، سرمربی چسلی، با رهبران تیم اصلی خود یعنی سزار آسپیلیکوئتا، تیاگو سیلوا، جورجینیو و متئو کوواچیچ در مورد اینکه چطور چلسی را به مسیر پیروزی برگرداند، صحبت کرد.

پاتر گفت: «دیروز به طور مفصل با تیاگو، آسپی، جورجی و کووا صحبت کردم و گفت‌وگوی بسیار خوبی داشتیم. آنها دوباره ویژگی‌های مثبت خود را نشان دادند. صادق بودند و نگرانی‌های خود را به راحتی ابراز کردند و از مسئولیت‌های خود گفتند. به نظرم در جایی قرار گرفتیم که می‌توانیم رو به جلو حرکت کنیم. تیم بسیار باتجربه است. بازیکنان صادق هستند و می‌خواهند مسئولیت را بر عهده بگیرند. می‌خواهند پیشرفت کنند و برنده شوند. ما خیلی خوش‌شانس هستیم.

اما در عین حال، در شرایط خیلی سختی قرار داریم و چالش‌هایی که وجود دارد بازیکنان را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. آنها هم انسان هستند. آنها برای انجام کارهایشان دستمزد می‌گیرند اما ربات که نیستند. همه هنوز تحت‌تاثیر نتایج و اتفاقاتی هستند که در جریان تغییر و تحول باشگاه در حال رخ دادن است. اما من واقعاً تحت تأثیر قرار گرفتم.»

مشورت سرمربی آبی‌ها و باند ۴ نفره‌اش برای خروج از بحران!/ همه‌چیز به سرعت تغییر کرد

این جلسه در زمین تمرینی در حالی برگزار ‌شد که چلسی در تلاش است تا خود را برای مالکیت جدید آماده کند. پاتر ادعا می‌کند که علیرغم فقدان فرم و خروج از هر دو جام داخلی، کارش زیر نظر مالک باشگاه «تاد بولی» خوب پیش می‌رود.

«ژوآئو فلیکس» مهاجم اتلتیکو تا پایان فصل با انتقال موقت نزدیک به ۱۰ میلیون پوندی به این تیم پیوست. پاتر به زودی متوجه خواهد شد که آیا ستاره پرتغالی واجد شرایط بازی در کریون کاتیج مقابل فولام هست یا خیر. پاتر گفت: «او بازیکن با کیفیتی است، می‌تواند در یک‌سوم پایانی زمین تفاوت ایجاد کند، جوان است اما تجربه خوبی دارد. بازیکنی با کیفیت است و به همه کمک می‌کند. ما مشتاقانه منتظر همکاری با او هستیم.»

مشورت سرمربی آبی‌ها و باند ۴ نفره‌اش برای خروج از بحران!/ همه‌چیز به سرعت تغییر کرد

سرمربی سابق برایتون همچنین فاش کرد که بازسازی چلسی سخت‌ترین کار در فوتبال است. او افزود: «این باشگاه به مدت ۲۰ سال به روش خاصی اداره می‌شد و واقعاً هم اداره باشگاه خوب پیش می‌رفت. من برای مالکیت قبلی و آنچه که به دست آوردند احترام زیادی قائل هستم. متأسفانه آنها دیگر اینجا نیستند و الان مالکان جدیدی داریم و همه چیز به سرعت تغییر کرده است. تغییرات بسیار بزرگ بوده‌اند. نمی‌توان انتظار داشت که با کارکنان جدید، ساختار جدید و آدمهای جدید به سرعت همه چیز به روال برگردد. این واقعا سخت‌ترین کار در فوتبال است؛ به خاطر تغییر مالکیت و انتظاراتی که از باشگاه می‌رود. خیلی چیزها از بین رفت و شما باید سعی کنید همه چیز را از نو بسازید.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی