نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
سازمان خصوصی‌سازی حق تغییر مدیران سرخابی را ندارد/ به جای استقلال به پرونده ۹۳هزار میلیاردی ورود کنید/ مناظره آجورلو برای لطمه به تیم است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حجت کریمی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: متاسفانه درست در زمانی که تیم ما نیاز به آرامش دارد تا در مسیر پیشرفت حرکت کند اتفاقاتی ظرف روزهای اخیر رخ داده که شبهه برانگیز است.

حجت کریمی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره اظهارات اخیر رئیس سازمان خصوصی سازی درباره ایجاد تغییر در هیئت مدیره دو باشگاه سرخابی تهران اظهار داشت: سازمان خصوصی سازی حق چنین کاری را ندارد. تنها مرجعی که می‌تواند در هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تغییر ایجاد کند مجمع دو باشگاه سرخابی تهران است. اگر بحثی هم در این باره وجود داشته باشد باید از سوی مجمع دو باشگاه مطرح شود نه سازمان خصوصی سازی.

وی همچنین خطاب به قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی اظهار داشت: باعث تعجب است با این همه شرکت‌های بورسی زیر مجموعه سازمان خصوصی‌سازی چرا تا این اندازه روی استقلال و پرسپولیس متمرکز شده اند و دائم از این شبکه تلویزیونی به آن شبکه رادیویی می‌روند و درباره استقلال حرف می‌زنند؟

رییس سازمان خصوصی سازی - قربان زاده

این مدیر استقلال خاطرنشان کرد: مگر شرکت فولاد اصفهان زیر مجموعه همین سازمان خصوصی سازی نیست؟ بزرگترین تخلفات مالی از جمله تخلف ۹۳ هزار میلیارد تومانی در همین شرکتها اتفاق افتاده است اما چرا هیچ خبری از پیگیری آنها نیست!

کریمی یادآور شد: حالا که در استقلال یک اتفاقی رخ داده آقایان به تکاپو افتاده‌اند تا به تخلفات ما رسیدگی کنند و پشت سر هم مصاحبه می‌کنند؟ واقعاً از هیچ یک از این تناقضات سر در نمی‌آوریم!

عضو اقتصادی هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: بسیاری از تخلفات با اسناد و مدارک پیگیری نشده اند حالا همه چیز تعطیل شده تا همه به مشکل باشگاه استقلال و پرسپولیس رسیدگی کنند؟ اینها همه اتفاقات غیر معمول و غیر طبیعی است.

وی در واکنش به این سوال خبرورزشی که خبر دارد آجرلو اعلام کرده میخواهد درباره صحبت‌های فتح‌الله‌زاده حرف بزند توضیح داد: آقای آجورلو تا حالا کجا بودند؟ مدت زمان زیادی برای حرف زدن وجود داشت چطور شده که حالا امروز تصمیم گرفته اند حرف بزنند و شفاف سازی کنند؟ یکسری اتفاقات زنجیره ای دور و بر تیم استقلال در حال شکل گرفتن است تا به نوعی حرکت تیم استقلال را کُند کند. قطعاً دود این مسائل فقط به چشم تیم استقلال می‌رود و البته ما همه متوجه این مسائل هستیم.

در همین ارتباط: پاسخ آجورلو به حملات مدیرعامل استقلال/ پاسخت را در همان برنامه می‌دهم/ می‌گویم که چگونه تخریب و تحریف کردید

مصطفی آجورلو

کریمی‌ادامه داد: قطعاً در این شرایط صلاح نیست آجورلو در تلویزیون حضور پیدا کند. قطعا هم این کار را نخواهد کرد چون هر حرفی در رابطه با استقلال زده شود بیش از هر چیز باعث بر هم ریخته شدن آرامش این تیم خواهد شد. اگر به فکر خودمان نیستیم لااقل به فکر میلیون‌ها هوادار این تیم باشیم که چشمشان به نتایج استقلال است.

عضو هیأت مدیره استقلال در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد: مسائل مختلفی مدنظرم است که مربوط به اتفاقات هفته‌های اخیر می‌شود اما فعلاً و با توجه به شرایط تیم استقلال قصد صحبت کردن در رابطه با آنها را ندارم ولی به زودی در یک نشست خبری آنها را با هواداران تیم استقلال در میان خواهم گذاشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • مرتضی مقدم IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    جالبه انگار شوالیه داره از دهن ایشون حرف میزنه ،بهتر بود به این نکته هم اشاره میکرد که اگه مصاحبه اجرلو حاشیه درست می‌کنه و دودی که ایشون نگران چشم هواداره در واقع جواب حرفایی هست که آقای مدیرعامل تو برنامه زنده تلوزیون زده ،شما حق داریم اتهام بزنین و بی لیاقتی خودتونو گردن اینو اون بندازین ولی اگه اونا خواستن از ابرو و اعتبارشون دفاع کنن حاشیه میشه؟حق ندارن؟ این اقا خودش تا الان کجا بوده که حالا با این همه ادعا هر روز مصاحبه می‌کنه؟ اجرلو تو این مدت کجا بوده؟ چون خصوصی سازی جای دیگه تخلف شده رسیدگی نکرده شما رو هم باید جلوتونو ول کنه هر گندی خواستین بزنین؟؟ اتفاقا واقعا امیدوارم زودتر ورود کنن چون از این هیئت مدیره و مدیرعامل به هیچ عنوان بوی خوبی استشمام نمیشه و مشخصه که چوبی برداشته شده و دزد بخودش افتاده
  • Amirtaji4444 IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    آجورلو چی میخواد بگه؟ چه توجیهی برای گم شدن ۱۵۰ میلیارد پول رایج مملکت داره؟ به راستی اختلاس ۹۳ هزار میلیاردی فولاد مبارکه به کجا رسید ؟؟ چرا نمیزارن موفق ترین مدیر تاریخ استقلال رأس کار باشه؟ از چی میترسین؟
  • علی IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    چی شد تا گفتهیئت مدیره باید عوض بشه ترسیدی ؟ :)(
  • کیروشی پور کثیف IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    آجرلو در استقلال اختلاس کرد و تاج در سپاهان و هر دو هم گردن کلفت هستند و هیچکس نمیتونه بهشون حتی ایراد بگیره.
  • طرفدار IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    انصافا اجر لو بهتر از فتح الله است ایشان نمی تواند کاری کند گردن اجر لو می اندازد
  • واعظ آشتیانی IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    هیچ دلیلی برای لاپوشانی وجود نداره ، حرفهایی گقته شده و باید دیگران هم جواب بدن تا معلوم بشه در این وسط کی دروغ میگه و کی مال مردم را خورده
  • پرسپولیس IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    فتح الله زاده هم روزنامه دار هست و هم خیلی باهوش ، از وکالت و حقوقی هم خیلی سرش میشه.پس نمیاد رو هوا حرف بزنه.صد در صد آجرلو اختلاس کرده.ولی چون آجرلو قدرتش زیاد هست و به بالا وصله میتونه همه چیز انکار کنه و تمام مدارک را بی مصرف کنه و با سندسازی همه چیز را ماست مالی میکنه.
  • ناشناس IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    حالا نمیشه بخاطر میلیونها هوادار شفاف سازی کنید ماله کشی نکنید یبار هم شده مرد باشید مردم آرامش خودشون از دست نمیدن نگران نباشید پاسخگو باشید
  • اسماعیل IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    راست میگوید اقای کریمی این هجمه صحبت درباه استقلال ازکجا سرچشه می گیرد اقای اجرلو بگوید این پول چی شده تمام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی