پرویز مظلومی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 روز یکشنبه هفته جاری عنوان شد که پرویز مظلومی به عنوان سخنگوی هیئت مدیره باشگاه استقلال رابط بین این هیئت با خبرنگاران خواهد بود، اما...

در طول ماه‌های اخیر اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال به تناوب با رسانه‌ها در ارتباط بوده و اخبار مربوط به مسائل کلان باشگاه را از این طریق به اطلاع هواداران می رساندند.

یکی از مسائل مهم در طول هفته اخیر اتفاقات مربوط به شکست استقلال در تبریز مقابل تراکتور بود که شایعه برکناری ریکاردو ساپینتو از سرمربیگری استقلال را بر سر زبان‌ها انداخت. جلسه هیئت مدیره استقلال در روز یکشنبه که در کمپ ناصر حجازی برگزار شد یکی از مهم‌ترین جلسات ماه‌های گذشته این هیئت محسوب می شد.

خبرنگاران و تعدادی از هواداران که برای کسب اطلاع از نتایج این جلسه مقابل درب خروجی کمپ تجمع کرده بودند پس از خروج اعضا متوجه شدند پرویز مظلومی به عنوان سخنگوی هیئت مدیره نتیجه جلسه را به اطلاع عموم می‌رساند. از همان شب این موضوع در رسانه‌ها عنوان شد که مظلومی سخنگوی هیئت مدیره است اما یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، این موضوع را تکذیب کرده و اظهار داشت: «در حال حاضر هیچ کس سخنگوی هیئت مدیره باشگاه استقلال نیست. در آن روز خاص چون قرار بود هیئت مدیره اخبار مربوط به جلسه را با رسانه‌ها در میان بگذارد آقای مظلومی این مسئولیت را پذیرفتند و با رسانه‌ها هم صحبت کردند اما مصوبه ای در این باره که ایشان سخنگوی هیئت مدیر باشند نداشتیم. در حال حاضر نیز هیئت مدیره سخنگو ندارد».

یادآور می‌شود در روزهای اخیر اعضای هیأت تحریریه سایت خبر ورزشی برای کسب اطلاع از مسائل مربوط به باشگاه در رابطه با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، جذب بازیکن، شرایط مربوط به اظهارات قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی و مسائلی از این دست با پرویز مظلومی تماس می گرفتند اما این عضو هیئت مدیره همچون ماه‌های گذشته تمایلی به صحبت با رسانه‌ها نداشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی