نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
عکس| سرنوشت تیام، در انتظار آرتور کوین یامگا؟/ قیمت بازیکن فرانسوی استقلال سر به فلک کشید!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

درخشش بازیکن سابق تیم نروژی وایله در استقلال، طی دو فصل اخیر شرایط این بازیکن را به مراتب نسبت به گذشته بهتر کرده است.

کوین یامگا بازیکن ۲۶ ساله تیم استقلال که در ابتدای فصل بیست‌ویکم لیگ برتر از تیم وایله نروژ به این تیم پیوست، با رقمی در حدود ۳۵۰هزار یورو پیراهن آبی استقلال را بر تن کرد.

 گلزن تیم مجیدی> یامگا در طول فصل گذشته توسط فرهاد مجیدی در پست بال راست به میدان رفت و توانست با به ثمر رساندن ۱۰ گل به عنوان بهترین گلزن استقلال یکی از عوامل مؤثر در کسب عنوان قهرمانی این تیم به شمار برود.

عکس| سرنوشت تیام در انتظار کوین یامگا!/ قیمت بازیکن فرانسوی استقلال سر به فلک کشید!

قرارداد رو به پایان> قرارداد این بازیکن از ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ تا سی‌ام جون ۲۰۲۳ منعقد شده و با توجه به شرایط فعلی کوین یامگا، او تنها تا نهم تیرماه سال ۱۴۰۲ مهمان باشگاه استقلال خواهد بود!

 بهترین گلزن استقلال> این بازیکن در فصل جاری نیز با به ثمر رساندن ۴ گل در لیگ برتر در حال حاضر به عنوان بهترین گلزن استقلال همراه با محمد محبی است.

نفر دوم استقلال> آمار دقایق حضور این بازیکن در زمین مسابقه مشخص می‌کند پس از سیدحسین حسینی، یامگا بیشترین دقایق بازی برای استقلال در این فصل را داراست.

مدافع گلزن> حضور این بازیکن در دفاع راست در اکثر مسابقات این فصل و به ثمر رساندن چهار گل مشخص می‌کند یکی از بازیکنان مؤثر در فاز دفاعی و تهاجمی این تیم به شمار می‌رود.

عامل صعود> فوتبالیست چندپسته فرانسوی استقلال در بازی اخیر این تیم مقابل تراکتور در جام حذفی نیز با به ثمر رساندن دو پنالتی، عامل اصلی صعود این تیم به دور یک‌هشتم نهایی و حذف تراکتور از مسابقات بود.

رشد قیمت> اما نگاهی به نمودار رشد این بازیکن در دو فصل جاری پس از حضوری که در لیگ نروژ داشت مشخص می‌کند قیمت یامگا در مارکتینگ فوتبالیست‌ها با افزایش چشمگیری همراه بوده است.

قیمت کوین یامگا

این بازیکن در حال حاضر در سایت ترانسفر مارکت با رشد ۵۰۰هزار یورویی قیمتش نسبت به زمانی که به استقلال منتقل شد، ۸۵۰هزار یورو ارزش‌گذاری شده است. تبدیل این رقم به ریال عدد ۳۷میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان با احتساب هر یورو ۴۴هزار تومان را مشخص می‌کند؛ عددی که نسبت به دیگر قراردادهای بازیکنان استقلال سر به فلک می‌کشد.

در تیررس اعراب> فوتبالیست ۱۸۷ سانتی‌متری راست‌پای استقلال که متولد شهر پاریس است، به تازگی شمع بیست‌وششمین سال تولد خود را فوت کرده و شرایط خوبی برای جدایی از این تیم و حضور در تیم‌های حوزه خلیج فارس را داراست. اتفاقی که پیش از این برای مهاجمی به نام مامه بابا تیام رخ داد و استقلال به راحتی مهاجم گلزنش را از دست داد.

با توجه به فاصله اندک باقیمانده تا پایان فصل، قطعا مسئولان استقلال برای حفظ چنین بازیکنی نیاز به مذاکره با مدیربرنامه‌های او خواهند داشت. بازیکنی که از سوی طرفداران استقلال نیز به عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین نفرات این تیم در دو فصل اخیر به شمار رفته و حالا ممکن است با رسیدن به پایان فصل از این تیم جدا شود. فوتبالیستی بی‌حاشیه، منظم و تاثیرگذار که در فصل گذشته مورد اعتماد فرهاد مجیدی بود و حالا یکی از مطمئن‌ترین مهره‌های سرمربی پرتغالی استقلال نیز به شمار می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • تاجی IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    به نظرم بفروشنش سود خوبی میتونن بکنن چون خیلییی افت کرده و به غیر از پنالتی فوتبال خاصی ازش دیده نمیشه
    • علی IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      مهمترین موضوع اینکه که کوین اصلا مصدوم نمیشه و همیشه درخدمت تیمِ
  • مرتضی مقدم IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    انصافا علاوه بر اینکه فنی خوبه اخلاق حرفه‌ای رو هم رعایت می‌کنه حتی بیشتر از چیزی که استقلال و کلا تیمای ما لایقشن این نشون میده نوع زندگیش اینجوریه و البته قیمت بالایی هم نسبت به کیفیتش نداره ،کاری ندارم که پول ما بی ارزشه قیمت یورویی که احتمالا پایینتر از اون میبنده مناسبه
  • ع ق QA ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    افرین به شیری که کوپالس غوغا کرد اینهمه برکت سوت ؟ گویا سمفونی بوده
  • mahdi IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    پرسپولیسی ها خیلی دوست دارند که یکی مثل سلطانی فر باشه و دستور بده یامگا رو بفروشند.
    • رضا IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      چراچرت میگی آخه به جزپنالتی زدن چیکاربلده بکنه🤣🤣🤣🤣🤣
  • امیر CA ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    یامگا بازیکن فوق العاده حرفه ای هست ، اونایی که میگن افت کرده اول بدونن فصل قبل کجا بازی می‌کرد الان کجا بعد نظر بدن ، جدا از اینم یه بازیکنی هس که میشه گف اصلا مصدوم نمیشه و این خیلی عالیه و اینکه از دقیقه ۱ تا ۹۰ خستگی رو تو پاهاش نمی بینی و اینو میشه از استارت هایی که دقایق بعد ۸۰ از لب خط میزنه دید
  • هموطن IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    کوپال ناظمی بیشتر به درد استقلال میخوره تا یامگا. بهتر افق دید رو فراتر کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی