نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
۰ |
۰
پست گلزن استقلال تغییر می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به بازی درخشان کوین یامگا، بازیکن فرانسوی استقلال، به نظر می‌رسد پست او تغییر خواهد کرد.

استقلال در دیدار مقابل تراکتور در مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی پیروزی باارزشی را کسب کرد و در حالی که با یک گل از حریف خود عقب بود، در نهایت توانست با نتیجه دو بر یک تراکتور را شکست داده و راهی مرحله بعد شود.

در این دیدار کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال یکی از ستاره‌های میدان بود و بارها از جناح راست باعث آزار تراکتوری‌ها شد. ریکاردو ساپینتو در این بازی یامگا را در پست وینگر راست و پشت سر او صالح حردانی را در پست دفاع راست قرار داده بود. یامگا به دلیل قرار گرفتن در این پست جان تازه‌ای به خط حمله آبی‌پوشان داده و قدرت تهاجمی استقلال در این بازی بالا رفت. او دو پاس کلیدی نیز برای ارسلان مطهری ارسال کرد که مهاجم استقلال قدر پاس‌های او را ندانست.

یامگا در بسیاری از دیدارهای این فصل استقلال در پست دفاع راست به میدان رفته و به همین دلیل بارها از ساپینتو انتقاد شده بود. اما حالا پیش‌بینی می‌شود در بازی مقابل سپاهان در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر، سرمربی پرتغالی استقلال یامگا را دوباره در پست وینگر راست قرار داده و این بازیکن موثر را در خط دفاعی به کار نگیرد.

گفتنی است دیدار هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر بین دو تیم سپاهان و استقلال در روز پنج‌شنه ۲۹ دی ماه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی