نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تصمیم مهم سرمربی استقلال که در کنفرانس خبری لو رفت/ این بازیکن در لیست فروش نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بر خلاف تصور ریکاردو ساپینتو قصد ندارد، مهاجمان تیمش را از لیست خارج کند.

استقلال در دور رفت یکی از بهترین تیم‌ها در ایجاد موقعیت و یکی از بدترین تیم‌ها در استفاده از موقعیت‌ها بود. این موضوع این شائبه را پیش آورد که ریکاردو ساپینتو در پنجره زمستانی یکی دو مهاجم را از لیست خارج و به جای آنها مهاجمان جدیدی را بخدمت خواهد گرفت.

یکی از مهاجمانی که شائبه جدایی او از استقلال به وجود آمده سجاد شهبازاده است. مهاجمی که در سپاهان با ۲۰ گل زده آقای گل شد اما در استقلال و در دور رفت یک گل هم نزده است.

ریکاردو ساپینتو در کنفرانس خبری بعد از بازی با تراکتور تصمیمش را در مورد خط حمله تیمش لو داد. او در خصوص مشکلاتی که تیمش در فاز تهاجمی دارد، این چنین گفت: «بازیکنانم در طول هفته خیلی خوب و سخت کار می‌کنند. این مسائل عاطفی است . در تصمیم‌های آخر کار می‌کنیم و کار را ادامه می‌دهیم. بازیکنانم سعی دارند این موارد را اصلاح و خودشان را تقویت کنند اما فوتبال است. برخی مواقع گل می‌زنی و برخی مواقع گل نمی‌زنی. باید روی این مسائل کار کنیم تا مشکل حل شود. این وظیفه تهاجمی ما است. استفاده از توپ‌های آخر مشکل تمرین نیست. تمام تمریناتی که تدارک می‌بینیم در بازی پیاده می‌کنیم. برخی مواقع حریف خوب ظاهر می‌شود. دروازه‌بان و مدافعانش عملکرد خوبی دارند. برخی مواقع هم خودمان باید خونسردتر باشیم و تصمیم بهتری بگیریم اما این موضوع را حل خواهیم کرد. به بازیکنان خط حمله استقلال اطمینان کامل دارم.»

این صحبت‌ها بدین معنی است که خریدهای ریکاردو ساپینتو در پنجره زمستانی در خط حمله نخواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    خونسردی مهمترین فاکتور برای مهاجم هاست با آرامش و خونسردی موقعیت هایی که خلق می کنید به گل تبدیل کنید
  • استقلال عشق ابدی IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    استقلال تنهامشکلش یه جباری جباروف کم داره وگرنه بهترین ستارهای لیگ داره
  • استقلال IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    همه عالیند فقط آرامش، آرامش، آرامش. خیلی از تیم ها حسرت همچنین مهاجم های رو می خورند. انشاءاله در نیم فصل دوم پای شهبازاده، بابایی، آرمان رمضانی به گل باز میشه. همین قائدی رو ببنید چه بود چه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی