نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
میخایلو مودریک
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئولان چلسی با سفر به ترکیه در مذاکره مستقیم با طرف اوکراینی، برای جذب مودریک به توافق دست یافتند.

باشگاه چلسی به دنبال این است که آرسنال را در راه جذب مودریک، با ارائه پیشنهاد مالی کلان شکست دهد. توپچی‌ها البته مذاکرات  پیشرفته خود را انجام داده‌اند اما به نظر می‌رسد این آبی‌های لندن هستند که با پیشنهاد وسوسه انگیز  ۷۰ میلیون + ۳۰ میلیون یورو متغیرات توانسته‌اند برنده این انتقال بزرگ باشند.

اکانت رسمی باشگاه شاختار نیز با انتشار یک توییت حضور بهداد اقبالی، از مالکین جدید باشگاه چلسی برای انتقال مودریک به این تیم را تایید کرد.

گفتنی است بهداد اقبالی ۴۶ ساله با ثروتی بالغ بر سه میلیارد دلار، پس از پیِر امیدیار، بنیان‌گذار شرکت ای‌بی (eBay) دومین ایرانی ثروتمند دنیاست. او بر اساس رده بندی نشریه فوربز از ثروتمندترین افراد دنیا در جایگاه ۸۶۶ این فهرست قرار دارد.

درباره بهداد اقبالی بخوانید: بهداد اقبالی؛ مدیر ایرانی چلسی کیست؟/ ارزش دارایی تاجر ایرانی ساکن آمریکا چقدر است؟/ تصویری از عروسی ایرانی – آمریکایی بهداد اقبالی را ببینید

ردپای دومی ایرانی ثروتمند دنیا در هایجک بزرگ سال/ آقای میلیاردر این مهاجم را آبی‌پوش کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    گراهام پاتر از وقتی اون عکس معروف سر ب سر شدن جهانبخش با کایل واکر پخش شد دیگ به علی جهان بازی نداد ،ازون انگلیسی های چیزه ،خداروشکر خدام اینجا گذاشت تو کاسش ،یه ایرانی(حالا غیر مستقیم)استخدامش کرد ولی اینقدر افتضاح بوده که پرخرج ترین تیم اروپا بین پنج تیم اول لیگ هم نیست ،از طرفی جانشینش تو برایتون هم فوق العاده نتیجه گرفته تا برگشت هم کنسل باشه ،اخراج بشه باید بشینه خونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی