پشت پرده جواب منفی مهاجم برزیلی به باشگاه پرسپولیس/ ماموریت ناتمام به دلیل شوک بزرگ لوکادیا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه پرسپولیس بعد از رفتن لوکادیا با چند بازیکن برزیلی وارد مذاکره شد

پرسپولیس در تابستان برای رفع مشکل گلزنی خودش به سراغ یک مهاجم باکیفیت و رزومه‌دار رفت و موفق شد یورگن لوکادیا را به خدمت بگیرد. لوکادیا در پرسپولیس عالی کار کرد ولی عمر حضورش در جمع قرمزهای پایتخت حتی به نیم فصل هم نکشید و این بازیکن قبل از دربی ایران را برای همیشه ترک کرد.

البته با وجود اینکه لوکادیا در ۴ بازی آخر پرسپولیس در نیم فصل در ترکیب تیمش حضور نداشت، ولی هنوز هم بهترین گلزن این تیم و حتی لیگ ایران محسوب می‌شود. رفتن لوکادیا شوک بزرگی را به پرسپولیس وارد کرد و این تیم در کورس بازی‌ها بهترین گلزن و ستاره تیمش را از دست داد. در ترکیب فعلی پرسپولیس شیخ دیاباته، مهدی عبدی و حامد پاکدل به عنوان مهاجم تخصصی حضور دارند.

دیاباته که مصدوم است و تا الان کلی از بازی‌های پرسپولیس را از دست داده و نتوانسته به تیمش کمک زیادی بکند. عبدی و پاکدل هم آنقدر ضعیف کار کردند که یحیی گل‌محمدی حاضر است تیمش را بدون مهاجم به زمین بفرستد ولی از این دو بازیکن در ترکیب اصلی استفاده نکند. عبدی و پاکدل در این فصل هیچ گلی نزدند و بدترین کیفیت ممکن را از خودشان به نمایش گذاشتند. هر دو بازیکن جزو گزینه‌های خروج از پرسپولیس در نیم فصل هستند و احتمال اینکه حداقل یکی از آن‌ها از پرسپولیس جدا شود، بسیار زیاد است.

پشت پرده جواب منفی مهاجم برزیلی به باشگاه پرسپولیس/ ماموریت ناتمام به دلیل شوک بزرگ لوکادیا

عیسی آل کثیر که حدود یک سال است بازی نکرده و مصدوم بوده، به تازگی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده ولی در حال حاضر نمی‌توان با قاطعیت اعلام کرد که عیسی شرایط قبل از مصدومیتش را دارد و می‌تواند کار را برای پرسپولیس در بیاورد.

با توجه به این مسائل سرمربی پرسپولیس هرطور شده می خواهد برای نیم فصل دوم یک مهاجم خارجی خوب و در حد لوکادیا به ترکیب تیمش اضافه کند. از همین رو یحیی گل‌محمدی به همکارانش  ماموریت داده بود تا عملکرد چند مهاجم خارجی را زیر نظر گرفته و بهترین گزینه‌ها را از بین آنها به او معرفی کنند تا در صورت اینکه یحیی هم آنها را تایید کرد، مذاکره مدیران پرسپولیس با این نفرات شروع شود.

 در بین گزینه‌هایی که از نظر فنی مورد تایید قرار گرفته بودند یک مهاجم برزیلی که به نظر رزومه خوبی هم داشته به مدیران پرسپولیس جهت مذاکره و عقد قرارداد معرفی شده بود. در حالی که باشگاه پرسپولیس مقدمات اولیه را برای مذاکره با مهاجم برزیلی مدنظر یحیی گل‌محمدی فراهم کرده بود اما  این مهاجم در همان ابتدای کار به قرمزها پاسخ منفی داده و گویا شرایطی که برای لوکادیا به وجود آمده بود باعث شده تا این مهاجم برزیلی از مذاکره با پرسپولیسی‌ها منصرف شود. در واقع این مهاجم برزیلی با اطلاع از دلایل جدایی لوکادیا حاضر نشد مذاکرات جدی با پرسپولیس انجام دهد و در همان ابتدای کار پاسخ منفی به مدیران پرسپولیس داد.

یورگن لوکادیا که در حضور کوتاه مدت خود در پرسپولیس توانسته بود با شش گل زده نقش پررنگی در حضور این تیم در جمع بالانشینان جدول ایفا کند در فاصله دو روز مانده به دربی اردوی تیم را ترک و در ادامه نیز قراردادش را فسخ کرد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم  اعلام کرد که بحث لوکادیا، نه ورزشی بود و نه مالی.حتی به گفته مدیران پرسپولیس، پرداخت حقوق این بازیکن زودتر از موعد مقرر انجام شد تا او بهانه ای برای جدایی نداشته باشد ولی این موضوع هم کارساز نبود و بهترین گلزن این فصل پرسپولیس این تیم را ترک کرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    چطور باشگاه های دیگر خیلی راحت میتونند بازیکن های خارجی خوب جذب کنند ولی برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس ناز می‌کنند چون پرسپولیس دشمنان قسم خورده زیادی دارد
  • افشین IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    هیچ بازیکن خوبی نمیاد جایی بازی کنه ک کشورش 500سال از دنیا عقبه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی