رضازاده ماهی ۱۰ میلیون تومان از صندوق قهرمانان می‌گیرد؛ نوش جانش!/ چرا مجتبی محرمی باید ماهی ۲۵۰هزار تومان بگیرد؟/ با این پول ۳ کیلو پیاز می‌خریم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مرتض فنونی زاده پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: برخی ورزشکاران رشته های دیگر از دستمزدهای فوتبالیست‌ها گله می‌کنند در حالی که زمان ما در دهه ۶۰ پولی در بساط نبود.

مجتبی محرمی ستاره دوست داشتنی پرسپولیس در دهه ۶۰ به تازگی در جزیره کیش جراحی شده است. مرتضی فنونی زاده همبازی محرمی در پرسپولیس و تیم ملی ضمن اشاره به این موضوع می‌گوید: واقعا ناراحت کننده است. مجتبی محرمی یک ستاره بزرگ در این فوتبال بوده است اما امروز با هزار و یک مشکل مواجه شده چرا که آن زمان پیراهن پرسپولیس را به پول نفروخت. او در حال حاضر نه بیمه است و نه حقوق بازنشستگی درست و حسابی یا منبع درآمدی دارد و شاید خودش هم راضی نباشد اما این رسم مردانگی نیست.

او ادامه می‌دهد: شما دیدید کریم باوی طفلکی چقدر سختی کشید و هیچ کس به یادش نبود. همین که کریم فوت کرد همه به یادش افتادند و گلایه من از متولیان ورزش، فوتبال و یه بخشی هم باشگاه پرسپولیس است. این پیشکسوتان در زمان حیات خود نیاز به توجه و حمایت دارند نه اینکه پس از درگذشت تازه بیایند و در مدح آنها سخنرانی کنند.

مدافع اسبقت تیم ملی و پرسپولیس ضمن اشاره به تفاوت دستمزدها در صندوق قهرمانان و پیشکسوتان یادآور شد: الان برخی ورزشکاران رشته‌های دیگر از دستمزدهای فوتبالیست‌ها گله می‌کنند در حالی که زمان ما در دهه ۶۰ پولی در بساط نبود. همه ما دلی و مجانی در واقع فوتبال بازی می‌کردیم و با همان وضعیت قهرمان بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ پکن شدیم. به خاطر همان قهرمانی به ما ماهیانه ۲۵۰ هزار تومان حقوق می‌دهند!

رضا زاده ماهی ۱۰ میلیون تومان از صندوق قهرمانان می گیرد؛ نوش جانش!/ چرا مجتبی محرمی باید ماهی ۲۵۰ هزار تومان بگیرد؟/ با این پول ۳ کیلو پیاز می خریم

فنونی زاده ادامه می‌دهد: الان فکر می‌کنم یک قهرمانی مثل حسین رضازاده که حق اش حتی بیشتر از این حرف‌هاست ماهیانه شنیدم حدود ۱۰ میلیون تومان از صندوق می‌گیرد و من و مجتبی محرمی ماهی ۲۵۰ هزار تومان که پول دو، سه کیلو پیاز و سیب زمینی می‌شود! من می‌گویم هر چه رضازاده بگیرد نوش جانش چون برای قهرمانی در المپیک و جهان زحمت کشیده است اما خداوکیلی ماهیانه ۲۵۰ هزار تومان حقوق است که به پیشکسوتان ملی فوتبال می‌دهند؟

مدافع پیشین تیم ملی ایران و پرسپولیس تصریح می‌کند: دکتر حمید سجادی خودش قهرمان ملی این مملکت بوده است. سال‌ها رکورد ایشان در دوومیدانی دست نخورده باقی ماند و به عنوان یک ورزشکار پیشکسوت به خوبی با درد و مشکلات قهرمانان بازنشسته آشناست. در مورد همین صندوق باید بگویم بسیاری از کسانی که دستمزد ماهیانه می‌گیرند افراد بی نیازی هستند. شاید تعدادی از قهرمانان بازنشسته باشند که واقعا زندگی تلخ و سختی دارند. درخواست من از وزیر ورزش و جوانان این است که یک بازنگری در خصوص پرداختی‌های صندوق پیشکسوتان و قهرمانان داشته باشند. حقوق ماهیانه ۲۵۰ هزار تومان واقعا جای تأمل و درنگ دارد.

فنونی زاده در پایان می‌گوید: امروز من می‌دانم مجتبی محرمی چقدر مشکل دارد. محرمی ها در این فوتبال و ورزش مملکت ستاره بوده اند. کسانی که تماشاگر به استادیوم‌ها می‌کشاندندو نباید در این شرایط زندگی کنند. امیدوارم مسئولان و دست اندرکاران وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس چاره اندیشی کرده و قدمی‌برای این قهرمانان بردارند که عمر و زندگی خود را برای اعتلای فوتبال این مملکت گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: جزئیاتی از دلیل بستری شدن مجتبی محرمی؛ ستاره پرسپولیسی تحت عمل جراحی قرار گرفت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • مرتضی مقدم IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    اینکه پیشکسوت پرسپولیسه برا ما درست ولی مگه محرمی جز اون پنالتی که خراب کرد و اون بازی که با حماقتش باعث اخراج آقا فرشاد شد گل دیگه ای هم به سر ما زده ؟ که البته میدونم شما داری سنگ خودتو میزنی که البته با وجود روابطی که داری و خوش رقصی های این چند وقت اخیر براشون کردی نیاز به مصاحبه و ژست معرفت نیست به همونا بگو یه کاری بکنن یا یکم از پولا برا شما کارت ب کارت میکنن بزن تو حساب اقا مجتبی ، البته بعید میدونم از اون سهمی که بورس برا پیشکسوتا گذاشتن و شما پیگیری میکردی ریالی به اقا مجتبی و امثال اقا مجتبی برسه،مال همین شماهاس ، آقا مجتبی هم آدمی نیست دست جلو کسی دراز کنه وگرنه هم از شما محبوب تر بوده و هست و هم بهتر وبیشتر میتونست خودشو بفروشه ،میگیری چی میگم مرتضی ؟
  • محمدعلی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    اقای فنونی زاده کسی که یک دوره افتخار خدمت درشورای شهر تهران را دارد براش کسرشان دارد که حقوق ۱۰تومان ماهیانه را عنوان کنی
  • !!! IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    ماهی ده میلیون یعنی حدود دویست پنجاه دلار!!!
  • ناصر IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    حیف پول بیت المال که به این مفت خورها میدهندبابا بیت المال یعنی هرایرانی بایدسهم داشته باشه نه یه عده مفت خور بخورند بعد یک ایرانی شام برای خوردن نداشته باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی