یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
۲ |
۰
قسمت سوم سریال سقوط +زمان پخش و لینک دانلود
زمان مطالعه: ۹ دقیقه

آن چه در این مقاله می خوانید: لینک دانلود قسمت 13 پوست شیر، قسمت سوم سریال سقوط، قسمت 43 جیران و قسمت 22 بی گناه!

در این میان سریال های وایکینگ ها والهالا 2، پدرخوانده و همکاری مغزها نیز به روال سابق پخش خواهند شد که به محض انتشار، لینک دانلود قانونی این عناوین را هم شما می توانید در سایت ما دریافت کنید! همچنین انیمه های جدید و پرطرفدار انتقام جویان توکیو 2 و حماسه وینلند 2 نیز بر روی این سایت آماده تماشا و دانلود می باشند!

  • قسمت 3 سریال سقوط!

سریال سقوط – Soghot محصول سال 1401 که از 14 دی 1401 در شبکه نمایش خانگی آغاز به پخش کرد، به تهیه کنندگی: محمد منصوری، نویسندگی: اعظم بهروز و کارگردانی مشترک: سجاد پهلوان زاده و محمدحسین مهدویان تهیه و تولید شده است. این سریال همینک در وبسایت کول دانلود، آماده جهت دانلود و یا تماشا می باشد.

  • شما می توانید قسمت 3 سریال سقوط و همچنین سایر قسمت های این سریال را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

دانلود سریال سقوط

چه بازیگرانی در سقوط حضور دارند؟

الناز ملک , پدرام شریفی , حمید فرخ نژاد , سجاد بابابی , عباس جمشیدی فر

موضوع و خط داستانی سریال سقوط درباره چه چیزی ست؟

داستان سقوط درباره یک درام عاشقانه کردی است. بخش هایی از این سریال در شهر سقز در استان کردستان ایران و بخش هایی در اطراف آنتالیای ترکیه فیلمبرداری شد. گفته می شود که محمدحسین مهدویان و سجاد پهلوان زاده به گونه مشترک، کارگردانی این اثر را بر عهده دارند! سریال سقوط یک داستان عاشقانه را بر بستر یک رخداد سیاسی و جاسوسی روایت می کند . سرگردی در کردستان (حمید فرخ نژاد) به همراهی دستیارش (سجاد بابایی) ماموریت دارد تا دختری را (الناز ملک) که دل در گروی عشق همکلاسی اش (پدرام شریفی) دارد از اسارت داعشی ها نجات دهد! پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک شان، جانی دوباره می گیرد. آن ها برای آبیاری درخت عشق شان راهی ماه عسل می شوند… سفری که پایان اش تاریکی است.

در قسمت های پیشین سقوط چه گذشت؟

ژاکان و آیسان زوج جوان و عاشق و کردی  هستند که در دانشگاه با یکدیگر آشنا شده اند و در سنندج زندگی می‌کنند. از سکانس شروع فیلم که گفتگوی تلفنی آیسان با مادرش را نشان می دهد متوجه میشوم که زندگی آنها دستخوش مشکلات شدید مالی است چون با وجود استعدادی که در کاراته دارد توانایی پرداخت شهریه را ندارد و با وجود دندان درد شدید نمی تواند به دندان پزشکی برود. همسرش بخاطر شرایط کاری در ترکیه به سر می برد و آیسان مجبور به تحمل این دوری و شرایط است. بازگشت و آمدن این بار ژاکان به خانه اش بسیار متفاوت است. سفارش شام از بیرون پرداخت شهریه عقب و افتاده و حتی چند ترم بعد بردن آیسان به دندانپزشکی خرید لباس خرید گردنبندی گران قیمت به مناسبت سالگرد ازدواجشان و ... باعث تعجب و شک و تردید آیسان نسبت به همسرش می شود. اما در ظاهر با هر شک و تردیدی حق با ژاکان است و خلافی از او سر نزده است تا اینکه ژاکان به همسرش پیشنهاد می‌دهد به جبران  گذشته ماه عسل به ترکیه بروند اما حقیقت این سفر چیز دیگری است و آیسان در  این سفر چهار روزه از همان ابتدا با تنش ها و اتفاقات عجیبی رو به رو می‌شود.

سریال سقوط چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال سقوط ساعت 08:00 چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

  • قسمت 13 سریال پوست شیر!

سریال پوست شیر – Pooste Shir  محصول سال 1401-1400 به تهیه کنندگی نوید محمودی و کارگردانی جمشید محمودی از جمله سریال های موفق امسال بود که از چند هفته پیش در وبسایت کول دانلود، آغاز به پخش کرد. فصل اول این سریال که حدود 5 هفته پیش با پخش قسمت 8 به پایان رسیده بود، با یک فصل 8 قسمتی دیگر در قالب فصل دوم از این هفته منتشر می شود. شایان توجه است که پوست شیر در نهایت در طی سه فصل 8 قسمتی در سایت کول دانلود پخش خواهد شد. این که بین فصل 2 و 3 نیز وقفه ای رخ خواهد داد یا نه، هنوز به طور قطع مشخص نشده است ولی با توجه به این که ساخت و تولید این سریال همچنان در حال انجام است و به پایان نرسیده است، می توان این گونه نتیجه گیری کرد که علاقمندان و مخاطبان برای تماشای فصل سوم نیز باید چند هفته ای را منتظر بمانند. در هر حال فعلا بهتر است که به تماشای فصل دوم یا همان قسمت نهم پوست شیر بنشینیم. کول دانلود بستری امن، مطمین و سهل الوصول برای این کار را فراهم کرده است. توصیه می کنیم که حتما از این وبسایت بازدید به عمل بیاورید.

  • قسمت سوم سریال سقوط +زمان پخش و لینک دانلود

    شما می توانید قسمت 13 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب پوست شیر را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:
  • دانلود قانونی: قسمت 13 سریال پوست شیر

هنرپیشه های سریال پوست شیر چه کسانی هستند؟

شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی , بانیپال شومون , مهرداد صدیقیان , نیلوفر کوخانی ، علیرضا کمالی ، علی اوسیوند ، احسان امانی ، بهزاد خلج در سریال پوست شیر بازی کرده اند!

داستان و موضوع پوست شیر درباره حول چه محوری است؟

نعیم که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده پس از رهایی، برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود. این سریال که داستان یک پلیس آگاهی را با بازی شهاب حسینی روایت می کند در ژانر درام ملتهب ساخته شده است.

در اپیزودهای گذشته پوست شیر چه دیدیم؟

در روزی که لیلا در حال پاکسازی خانه و اتاق ها از رد خون و سایر آثار جرم بود به یک باره گوشی فرد متجاوزگر زنگ می خورد که آن طرف خط، صمد می باشد. لیلا که ترسیده بود با هیجان و دستپاچگی پاسخ می دهد و به همین خاطر نیز آن طرف خط، مکالمه را قطع می کند! پس از این است که لیلا به دنبال باز کردن گوشی و احیانا یافتن شماره تماس صمد برمی آید که البته تلاش های او برای باز کردن قفل موبایل و چندبار وارد کردن الگوی تصادفی، به جایی نمی رسد. در نهایت وی با کنار زدن خاک های درون باغ و پیدا کردن دست جسد و گذاشتن انگشت وی بر روی موبایل، موفق به گشودن موبایل می شود. او در نخستین اقدام وارد گالری موبایل مقتول می شود و فیلم مربوط به آزار و اذیت دخترش را در آن جا می بیند که همین اقدام موجب عصبی شدن و ناراحتی غیرقابل تحمل وی می شود. ولی آیا واقعا صمد کیست؟ چه حساب کلان و دشمنی بزرگی با او داشته که بدین گونه در صدد انتقام گیری به وحشیانه ترین شکل ممکن برآمده است؟ این ها همه پرسش هایی ست که ذهن مخاطب را درگیر کرده است که ادامه داستان را جذاب تر می کند. پیشنهاد می کنیم که حتما قسمت 13 سیزدهم سریال پوست شیر را از دست ندهید!

سریال پوست شیر چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال پوست شیر ساعت 08:00 چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

  • قسمت 43 سریال جیران

سریال جیران جدیدترین اثر حسن فتحی است که از بهمن ماه آغاز به پخش کرد. این سریال در ژانر عاشقانه/تاریخی و با حضور جمعی از بهترین و مشهورترین بازیگران ایرانی ساخته شده است. به گفته منتقدین، جیران در ادامه عاشقانه های دیگر حسن فتحی یعنی مدار صفر درجه، شب دهم، میوه ممنوعه و شهرزاد بوده است و بنابراین پیش بینی می شود که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های امسال باشد. تا این جا واکنش ها بسیار متفاوت بوده است. برخی از منتقدین تاکید بر تکراری بودن و عدم خلق فضای تازه از حسن فتحی داشتند و برخی دیگر نیز قلم به تحسین این اثر زده اند. در هر حال، همانند همیشه بهترین قاضی، بینندگان و مخاطبین هستند کا باید نظر خود را اعلام کنند.

  • قسمت سوم سریال سقوط +زمان پخش و لینک دانلود

    شما می توانید قسمت 43 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب جیران را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:
  • لینک دانلود: قسمت 43 سریال جیران

چه هنرپیشه هایی در جیران حضور دارند؟

امیر جعفری , امیرحسین فتحی , بابک حمیدیان , بهرام رادان , پریناز ایزدیار , رعنا آزادی ور , گلاره عباسی , مریلا زارعی , الهام نامی , پاشا جمالی , رویا تیموریان , ستاره پسیانی , سمیرا حسن پور , غزل شاکری , مهدی پاکدل , نهال دشتی , هومن برق نورد , کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، مهدی کوشکی، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی

در قسمت های پیشین سریال جیران چه گذشت؟

در قسمت 42 سریال جیران دیدیم که خواجه باشی (رییس و مدیر همه خواجه های درباری ناصرالدین شاه) که به دلیل تشخیص ندادن خواجه روشن (که یک خواجه واقعی نبود) و راه دادن او به دربار و اندرونی زنان و حرمسرای شاه، مورد غضب و توبیخ سخت شاه قرار گرفته بود و در یک قدمی شکنجه و مرگی سخت قرار گرفته بود، برای حفظ جانش هم که شده از شاه رخصت می خواهد تا به ده کوهسار برود تا جیران را راضی کند که به دربار برگردد. این تنها شانس او برای زنده ماندن بود و یک زندگی دوباره از سوی شاه. سرانجام خواجه باشی به خانه پدری جیران می رود و با او نیز صحبت می کند ولی با واکنش تند و پرخاشگرایانه جیران روبرو می شود. جیران که ...

  • قسمت 22 سریال بی گناه

سریال بی گناه – Bigonah به تهیه کنندگی مصطفا کیایی و کارگردانی مهران احمدی از جمله محصولات تازه شبکه نمایش خانگی است که در این هفته آغاز به پخش می کند. این سریال که به نوعی فصل دوم سریال موفق هم گناه نیز به روایتی می تواند باشد، در واقع جایگزین سریال جوکر می باشد. گرچه با وجود تشابه بازیگران و تیم ساخت ولی عوامل این سریال هیچ گاه به گونه رسمی اعلام نکرده اند که این سریال، هم گناه 2 می باشد.

قسمت سوم سریال سقوط +زمان پخش و لینک دانلود

  • شما می توانید قسمت 22 و همچنین سایر اپیزودهای سریال درام خانوادگی تماشایی بی گناه را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:
  • دریافت لینک: قسمت 22 سریال بی گناه

در سریال جذاب بی گناه در حالی مهران احمدی، محسن کیایی، شبنم مقدمی، مسعود رایگان , ماهور الوند , ویشکا آسایش , مهرانه مهین ترابی, آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی و هدیه بازوند به ایفای نقش پرداخته اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: بهمن مردانی برای کشف راز آن چه بیست و پنج سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌گردد، خانواده رشید فرشباف استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب…

در قسمت های پیشین بی گناه چه گذشت؟

سکانسی از گذشته:رشید و ابریشم در اداره آگاهی هستن برای پیگیری روند پرونده قتل بهرام. افسر آگاهی به آنها می‌گوید که شخص سومی در ماجرای قتل بهرام دست داشته است کسی که بهرام را کشته است و گذاشته جلوی چشم و شخصی را در خفا کشته و دشنه اش را عامدانه بر جنازه بهرام گذاشته که همه فکر کنند این شخص بهرام را به قتل رسانده است. فروغ با حالی زار تمام کتاب هایی را که به عشق بهمن نوشته بود در آتش می‌سوزاند.

منبع: کول دانلود | CoolDl.Net

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رها IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    چرااین سریالهای خوب ودیدنی تلویزیون پخش نمیکنندلطفاپخش کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی