نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
عکس| فاصله شدید یحیی گل‌محمدی با ساپینتو/ استقلالی‌ها علیه سرمربی‌شان شدند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نگاهی به آمار نظرسنجی جدید سایت خبر ورزشی، در ارتباط با بهترین مربی نیم‌فصل شرایط ویژه‌ای را برای سرمربی پرسپولیس رقم می‌زند.

در تازه‌ترین نظرسنجی سایت خبر ورزشی، که تا ساعت ۱۷ و ۳۰ امروز بیش از ۷۰ هزار نفر در آن شرکت کرده بودند یک گزینه با فاصله فاحش نسبت به سایر مربیان لیگ برتری پیشتاز است.

در نظرسنجی جدید خبر ورزشی این پرسش مطرح شده که «بهترین مربی نیم فصل اول لیگ برتر کدام یک از گزینه‌های زیر است؟»

در بین گزینه‌ها از محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال، امیر قلعه نویی سرمربی گل‌گهر سیرجان، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس، ژوزه مورایس سرمربی سپاهان و گزینه سایر مربیان، به عنوان گزینه‌هایی برای رای دادن مخاطبان سایت اسم برده شده است.

نظرسنجی خبر ورزشی - یحیی گل محمدی - ساپینتو

نکته جالب توجه فاصله فاحش یحیی گل محمدی با دیگر رقبا از همان ساعات ابتدایی شروع نظرسنجی بود! جایی که یحیی گل محمدی با اختصاص بیش از ۶۴ درصد آرا پیشتاز این نظرسنجی قرار گرفت.

نکته عجیب تر فاصله آرای سرمربی پرسپولیس با آرای ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال است که چیزی در حدود دوازده و نیم درصد آرا را به خود اختصاص داده! یعنی کمتر از یک پنجم آرایی که به یحیی گل محمدی داده شده است. شاید از این طریق بتوان به این نتیجه رسید که مخاطبان سایت خبر ورزشی و احتمالاً استقلالی ها، با توجه به عملکرد این مربی در نیم فصل اول رضایت چندانی از سرمربی شان نداشته اند.

موضوع دیگر در همین ارتباط اختصاص ۹.۳ دهم درصد آرا به امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر است که شاید جمعی از استقلالی ها آرای خودشان را به سرمربی استقلالی باشگاه گل گهر سیرجان داده باشند.

با این وجود مجموعه آرای دو سرمربی استقلالی عدد ۲۱.۸ درصد را مشخص می کند که این رقم نیز چیزی در حدود یک سوم کل آرای یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس است.

یادآور می شود؛ تیم پرسپولیس در پایان دور رفت مسابقات لیگ برتر با کسب ۳۲ امتیاز و فاصله پنج امتیازی با تیم دوم جدول، قهرمان نیم فصل شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • فرزاد IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    سلام.شایدم دلیل دیگرش این باشد که بعضی از استقلالیا مثل من اصلا تمایلی به شرکت در نظر سنجی سایت شما ندارند و اصلا براشون معنایی نداره که نظر بدن برای همین آمار پایین است.
    • علی باقری IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      داداش همه ی نظرسنجی‌ها رو پاره میکنین بعد تو ی دونه عقبین اصلا تمایل ندارین و براتون معنی نداره؟ههه. باشه دوبار
    • عیسی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      تویکی که رای دادی چون حتی زحمت کامنت هم گذاشتی پس به این سایت علاقه داری چرابایددروغ بگیم
  • ناشناس IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    تفسیرهاتون پایه ی منطقی نداره
  • ایرج IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    جان شما یکی پیدا بشه بگه ترتیب اسامی بر چه اساسی است؟
  • کامی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    کل آرا روهم بزارن روی هم بازم نصف آرا گل محمدی نمیشه ,,😂
  • محمدعلی IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    دلیل دیگرش این است که هواداران بدون تعصبات کورکورانه ورنگی .واقع گرانه به عملکرد واقعی سرمربیان رای میدهند.
  • حسین IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    الان اگر بگن پرچم ترکیه قشنگه پرسپولیسی ها چون رنگش قرمزه بیشتر از ۱۰۰ هزار نفر رای میدن ولی استقلالیها اصلا اهمیتی براشون این نظر سنجی های آبکی نداره .اینهمه پراید تو مملکت هست ولی بنز به ۱۰۰۰ تا هم نمیرسه پس پراید بهترین ماشینه
    • علی IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      نکشیمون،بنز ایران دو تیم استقلال و پرسپولیس بعنوان دو رقیب سنتی و محترم در زمین فوتبال هستند،و پیشرفت فوتبال ما به رقابت سالم این دوتیم در کنار سایر تیمهای خوب و شایسته شهرستانی و تهرانی بستگی دارد ،نه به کری خوانی وبی احترامی به هم.باشه ما پراید شما بنز ولی بنزتون فعلا اندازه پراید هم خودش را نشون نداده .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی