شرط فروش ستاره مد نظر استقلال و پرسپولیس مشخص شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پیکان تهران شرط جالبی را برای فروش بازیکنان خود گذاشته است. یکی از این بازیکنان سامان فلاح است که گفته می شود مورد توجه استقلال و پرسپولیس است.

پیکان به عنوان جوان‌ترین تیم لیگ برتر در ترکیب خود بازیکنانی را دارد که برخی تیم‌های بزرگ به دنبال جذب آنها افتاده‌اند. یکی از این نفرات سامان فلاح، مدافع دهه هشتادی خودروسازان است و البته چند بازیکن دیگر هم مشتریانی را به خود می‌بینند. در این باره شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلفی مطرح شده اما ظاهرا خودروسازان قصد فروش نفرات جوان خود را ندارند.

پیکانی‌ها که در گذشته نیز اعلام کرده بودند حاضر به فروش بازیکنان خود در نیم فصل نیستند، حالا یک شرط جالب را مطرح می‌کنند. ابراهیم شکوری، قائم‌مقام و عضو هیات مدیره پیکان در این خصوص گفته است: «ما قبلا هم اعلام کردیم که بازیکن جوان و آینده‌دارمان را در نیم فصل به هیچ تیمی نمی‌دهیم. اگر باشگاهی این بازیکنان را می‌خواهد، باید برای آخر فصل با پیکان صحبت کند. از الآن هم می‌تواند با ما مذاکره کند تا در صورت جلب نظر پیکان، در پایان فصل این بازیکن را به خدمت بگیرد اما برای نیم فصل دوم به هیچ بازیکنی اجازه جدایی نمی‌دهیم.»

شکوری در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاهی برای جذب نفرات پیکان وارد مذاکره شده، بیان کرد: «با هیچ باشگاه و بازیکنی در مورد مبلغ رضایت‌نامه صحبت نکرده‌ایم. باز هم تاکید می‌کنم بازیکنی از پیکان در نیم فصل جدا نخواهد شد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی