نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
اپل تی وی - فوتبال
منبع: Daily Mail
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اپل تی‌وی قصد دارد برای حق پخش تلویزیونی داخلی لیگ برتر پیشنهادی ارائه کند که نحوه پخش فوتبال برتر در این کشور را متحول خواهد کرد.

اپل تی‌وی به دنبال افزایش پوشش زنده فوتبال با قراردادی ۱۰ ساله برای پخش لیگ MLS از ماه آینده است. آنها با ساخت مستندی در مورد سوپرلیگ اروپا به نام «جنگ برای فوتبال» که روز گذشته منتشر شد، پا در بازار لیگ برتر گذاشتند.

قرارداد سه ساله فعلی لیگ برتر با Sky Sports و BT Sport در سال ۲۰۲۵ منقضی می‌شود و روند مناقصه برای مجموعه بعدی حقوق پخش در اواخر سال جاری آغاز می‌شود. بسیاری از باشگاه‌های دارای مالکان آمریکایی، مانند چلسی تحت مدیریت تاد بولی، معتقدند که حقوق پخش فعلی ۵٫۱ میلیارد پوندی در طول سه سال، کمتر از حد مطلوب ارزش‌گذاری شده و به دنبال افزایش قیمت‌ها به کمک شرکت‌های فناوری آمریکایی هستند.

پیشنهاد جدی اپل بزرگترین تهدید برای تسلط Sky Sports بر پوشش لیگ برتر است. این کمپانی از سال ۱۹۹۲ حقوق انحصاری رقابت‌ها را به دست آورده بود.

این مطلب درباره سریال معروف «تد لاسو» در «اپل تی وی» را از دست ندهید: درباره «تد لاسو»؛ سریال فوتبالی و محبوب این روزها/ وقتی سرمربی مهربان آمریکایی وارد لیگ برتر می‌شود!

مستند «جنگ برای فوتبال» در اپل تی وی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی