یحیی ۲ ستاره پیکان را نمی‌خواهد/ استقلال مشتری فلاح و ثابت ایمانی شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نزدیکان باشگاه پرسپولیس به ما خبردادند یحیی گل محمدی هیچ نظری روی خرید سامان فلاح و غلامرضا ثابت ایمانی ندارد.

سرمربی پرسپولیس در پُست دفاع وسط گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، فرشاد فرجی و حتی علی نعمتی را دارد و نیاز ندارد در این پُست بخواهد با خرید سامان فلاح ترافیک ایجاد کند. همچنین ترافیک اصلی در خط میانی پرسپولیس است و یحیی گل محمدی در خط هافبک هم بازیکن نمی‌خواهد که تصمیم گرفته باشد غلامرضا ثابت ایمانی را بخرد. این درحالی است که شایعات زیادی در خصوص علاقه سرخابی‌ها به خرید این دو در نیم فصل به گوش می‌رسید.

پیکان به عنوان جوان‌ترین تیم لیگ برتر در ترکیب خود بازیکنانی را دارد که برخی تیم‌های بزرگ به دنبال جذب آنها افتاده‌اند. یکی از این نفرات سامان فلاح، مدافع دهه هشتادی خودروسازان است و البته چند بازیکن دیگر از جمله غلامرضا ثابت ایمانی هم مشتریانی را به خود می‌بینند. در این باره شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلفی مطرح شده اما ظاهرا خودروسازان قصد فروش نفرات جوان خود را ندارند.

پیکانی‌ها که در گذشته نیز اعلام کرده بودند حاضر به فروش بازیکنان خود در نیم فصل نیستند، حالا یک شرط جالب را مطرح می‌کنند. جالب آن که  ابراهیم شکوری، قائم‌مقام و عضو هیات مدیره پیکان در این خصوص گفته است: «ما قبلا هم اعلام کردیم که بازیکن جوان و آینده‌دارمان را در نیم فصل به هیچ تیمی نمی‌دهیم. اگر باشگاهی این بازیکنان را می‌خواهد، باید برای آخر فصل با پیکان صحبت کند. از الآن هم می‌تواند با ما مذاکره کند تا در صورت جلب نظر پیکان، در پایان فصل این بازیکن را به خدمت بگیرد اما برای نیم فصل دوم به هیچ بازیکنی اجازه جدایی نمی‌دهیم.»

شکوری در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاهی برای جذب نفرات پیکان وارد مذاکره شده، بیان کرد: «با هیچ باشگاه و بازیکنی در مورد مبلغ رضایت‌نامه صحبت نکرده‌ایم. باز هم تاکید می‌کنم بازیکنی از پیکان در نیم فصل جدا نخواهد شد.»

حال پرسش اینجاست: در شرایطی که پرسپولیسی‌ها نیازی به خرید سامان فلاح و غلامرضا ثابت ایمانی ندارند، آیا این استقلال است که این دو یا یکی از آنها را می‌خواهد؟ به نظر می‌رسد استقلال هم حداقل در پست دفاع میانی با ترافیک بازیکن روبروست و خرید سامان فلاح روی کاغذ غیر ضروری به نظر می‌رسد. هر چند این دو جوان پیکان جزو پدیده‌های لیگ برتر و آینده‌های فوتبال ایران محسوب می‌شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی