نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
خبرورزشی‌گردی| کریم باقری: این بی‌نظمی در هیچ کجا دیده نمی‌شود/ نزدیک بود سقوط کنم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان اسبق سرخپوشان اعتقاد دارد جام حذفی با ارزش است و همه تیمهای مدعی با تمام توان در آن حاضر می‌شوند.

۱۲سال پیش یعنی در  ۶ خرداد سال ۱۳۸۹ و بعد از قهرمانی پرسپولیس در رقابت های جام حذفی، روزنامه خبر ورزشی مصاحبه با کریم باقری کاپیتان وقت سرخپوشان انجام داد. باقری در همین خصوص اظهار داشت: ارزش جام حذفی برای هیچ تیمی کم نیست و همه تیم فرصت دارند در این جام عرض اندام کنند. تیم های قدرتمندی مثل ذوب آهن، سپاهان، استقلال و... با تمام توان شرکت کردند اما پرسپولیس قهرمان شد.

او در ادامه درباره اینکه در جشن قهرمانی حضور کمرنگی داشت، گفت: ما برای قهرمانی و جشن آن برنامه داشتیم اما بی‌نظمی فوق العاده ای در برگزاری جشن رخ داد. موقعی که خم شدم تا کاپ قهرمانی را در دستانم  بگیرم، احساس کردم دارم به پایین سقوط می‌کنم و به زحمت کنترل خودم را حفظ کردم ولی وقتی جام را بالای سر بردم از هر طرف من را می‌کشیدند. یه لحظه دیدم  دارم به پایین سکو پرتاب می‌شوم و برای حفظ جانم کاپ را ول کردم و لحظه بعد دیدم بازیکنان و مدیران روی سکو ایستاده اند و این تماشاگران هستند که با کاپ دور افتخار را می‌زنند و عکس می‌گیرند. خیلی ناراحت شده بودم، اما کاری از دستم ساخته نبود. در تمام عمرم چنین بی‌نظمی را در هیچ کجای دنیا ندیده بودم. این بی‌نظمی را حتی در لیگ افغانستان نمی‌توان دید. متاسفانه در فوتبال ما شور همه چیز را در آوردند، خواسته یا ناخواسته این  حرکات به ضرر پرسپولیس تمام  شد، زیرا در تلویزیون همه این تصاویر را دیدند و گفتند مراسم قهرمانی پرسپولیس بی نظم بود. ما بازیکنان هم دوست داشتیم در کنار زمین با جام عکس بگیریم اما رفتیم در رختکن عکس یادگاری گرفتیم.

مصاحبه کریم باقری در روزنامه خبر ورزشی در تاریخ ۶ خرداد سال ۱۳۸۹ مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی | کریم باقری: این بی نظمی در هیچ کجا دیده نمی شود/ نزدیک بود سقوط کنم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    والا حرف حق را زده . تو لیگ ایران فقط بی نظمی را میبینیم
  • مد IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    ده سال ک استقلال هنگ کرده ولی سازمان لیگ داوراوسجادی نمی‌زارن با پنالتی و داوری الکی بازی روبرده نمودنش بازی باتراکتورهمه دیدن ک حق تراکتورضایع شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی