نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پیشنهاد عجیب به آبی‌پوشان/ معاوضه همزمان سه بازیکن!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا برای خلاصی از سه بازیکن خود پیشنهاد معاوضه آنها با بازیکنان تیم اینتر را داده است

بارسلونا پیشنهادهایی برای تعویض بازیکن به اینتر داده است که با مخالفت باشگاه ایتالیایی مواجه شده است.

تلاشهای بارسلونا برای واگذاری جوردی آلبا ادامه دارد ولی مدیریت باشگاه تا کنون نتوانسته معامله‌ای انجام بدهد که واگذاری آلبا را برای بارسا سودآور کند.

در هفته‌های آخر نقل و انتقالات تابستانی گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد بارسلونا جوردی آلبا را به اینتر پیشنهاد داده است. در آن روزها گمان می‌رفت رابین گوسنس، وینگر آلمانی اینتر، در حال ترک این باشگاه ایتالیایی است و بارسا گمان می‌کرد نراتزوری در غیاب او مایل است آلبا را به خدمت بگیرد. اما با پایان تابستان نه آلبا به اینتر پیوست و نه گوسنس این باشگاه را ترک کرد.

حالا رسانه‌های اسپانیایی و ایتالیایی از این نوشته‌اند که تلاشهای بارسا برای پیشنهاد آلبا به اینتر بار دیگر آغاز شده است. این بار که خبری از جدایی احتمالی گوسنس از نراتزوری نیست مدیران کاتالان به اینتر پیشنهاد داده‌اند با معاوضه جوردی آلبا و گوسنس موافقت کنند. بارسا برای اینتر پیشنهادهای دیگری هم داشته است. لاپورتا و همکارانش به مدیران اینتر گفته‌اند یک معاوضه دیگر می‌تواند تبادل فرانک کسیه و مارسلو بروزوویچ باشد. در غیر اینصورت بارسا حاضر است به معاوضه ممفیس دیپای با خواکین کوره‌آ هم فکر کند. اما مدیران کاتالان ترجیح می‌دهند معاوضه آلبا با گوسنس اولویت اول مذاکرات‌شان با نراتزوری باشد. البته باشگاه ایتالیایی با این پیشنهادها مخالفت کرده است.

مشکلات مالی باعث شده لاپورتا و مدیریت باشگاه بارسلونا به دنبال واگذاری بازیکنانی باشند که دستمزدهای بالا می‌گیرند. جوردی آلبا یکی از بازیکنان گران‌قیمت بارسا است. البته او در برنامه های ژاوی هم جایی ندارد.

این مطلب را هم بخوانید: افشای پیام‌های توهین‌آمیز مدیران سابق بارسلونا علیه مسی/ لقب زشتی که به لئو دادند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی