نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حاجی نصیری جانباز شبکه افق
طول ویدئو: 04:28

امیرحسین حاجی‌نصیری پس از واکنش‌های تند به صحبت‌های اخیرش در شبکه افق، طی سخنرانی تازه‌ای بر صحبت‌های قبلی خود تاکید کرد.

انتشار کلیپ جدیدی از  امیرحسین حاجی‌نصیری، جانباز قطع‌ نخاعی در فضای مجازی حسابی خبرساز شد.

در این کلیپ که تدوینی از سخنرانی تازه حاجی‌نصیری با تکه‌هایی از اظهارات قدیمی علی کریمی و علی پروین، تصاویر برخی خانواده‌های داغ‌دیده ناآرامی‌های اخیر و سکانسی از یک سریال شبکه نمایش خانگی است، حاجی نصیری پاسخ به حملات اخیر علیه خود را این‌گونه آغاز می‌کند: صحبتی کردم درباره اون فوتبالیستی که سه‌ماه‌ونیمِ تمام، هم خودش، هم دخترش و هم زنش خانوادگی بسیج شدند و کار کردند... تشویق کرد، تبلیغ کرد، تهییج کرد... این‌ها همه عنوان‌های مجرمانه است؛ جرم‌انگاری شده در قانون برای این‌ها.

این فعال سیاسی در ادامه گفت: به من زنگ زدند گفتند اسطوره ملی ما را شما خراب کردی... اسطوره معنی و مفهوم بلندی دارد؛ اسطوره این نیست؛ قهرمان این نیست... کشتی‌گیرانی داشتیم که مدال‌های‌شان بیش‌تر از آقاتختی بود. چرا اسم تختی به‌عنوان پهلوان مطرح شد؟! چرا؟ چون پهلوان بود کنار مردم بود... شما چه چیزت به مردم می‌خورد؟ خانه لاکچری‌ات به مردم می‌خورد؟ ماشینت به مردم می‌خورد؟ چه چیزی از شما به مردم می‌خورد؟ ناراحت شدید؟!

حاجی‌نصیری در این سخنرانی تازه ادامه می‌دهد: این جوان‌هایی که سینه قبرستان خوابیده‌اند، چه شهدای ما چون شهید عجمیان و شهید علی‌وردی و چه کشته‌شده‌هایی که کشته شدند، چه کسی باعث ریخته شدن این خون‌ها شده؟ بعد شما می‌گویید چرا گفتم توپ خورده به سرش رفته توی گل؟ خب هم‌تیمی خودت (علی کریمی) این را می‌گوید... مربی خودت (علی پروین) می‌گوید...

حاجی‌نصیری با یادآوری ماجرای سرقت گردن‌بند علی دایی اضافه کرد: شما نبودی که دزد آمد و گردن‌بند طلای‌ت را کشید و گفتی رضایت نمی‌دهم؟ چون گفتی این جرم جنبه عمومی دارد که نمی‌توانم از آن بگذرم! بله درست گفتی؛ جنبه عمومی دارد و نباید هم رضایت می‌دادی. الان چه؟ جنبه عمومی ندارد؟ آقای فوتبالیست تو می‌گویی تمام‌قد کنار مردم می‌ایستم و نه به اعدام! مردم ما این‌هان؟!

این کلیپ در پایان با صحنه‌هایی از سریال «پوست شیر» و صحبت‌های نقش اصلی سریال (سرگرد مشکات با بازی شهاب حسینی) پایان می‌یابد؛ آن‌جا که پلیس وظیفه‌شناس می‌گوید مجرم هم خانواده دارد و عزیزِ اطرافیانش است، اما باید روبه‌روی‌شان ایستاد...

در همین ارتباط ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی