نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
کارلوس کی‌روش: سفیر فرهنگ شگفت‌انگیز ایران هستم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی پنج‌شنبه ۲۸ دی ماه سال ۱۳۹۱ را می‌بینید.

گفت‌وگوی اختصاصی خبر ورزشی با کارلوس کی‌روش سرمربی وقت تیم ملی سوژه اصلی ما بود و به نقل از کی‌روش نوشتیم: من سفیر فرهنگ شگفت‌انگیز ایران هستم و با تیم ملی یک جنگ واقعی و تمام‌عیار در پیش داریم.

کفاشیان: رویانیان به جای من رئیس فدراسیون شود
علی کفاشیان رئیس وقت فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین اظهارات محمد رویانیان پیرامون این فدراسیون گفته بود: آقای رویانیان مدیرعامل پرسپولیس بهتر است به جای من رئیس فدراسیون شود و تصمیم‌گیری کند!

استقلال در آستانه کسر ۶ امتیاز
شکایت بازیکن خارجی استقلال به فیفا کار دست این تیم داد و فدراسیون جهانی در نامه‌ای به فدراسیون اخطار خود را اعلام کرده بود تا باشگاه استقلال تا تاریخ معینی طلب روینالدو بازیکن اهل کشور پرو را پرداخت کند وگرنه آبی‌پوشان با کسر ۶ امتیاز مواجه خواهند شد.

رقص شال قرمز در آستانه دربی
قبل از دربی معروف سرخابی، تیم پرسپولیس باید به مصاف تیم داماش می‌رفت و خبرورزشی زده بود درخشان با یک لشکر غایب در آزادی. تیتر اصلی هم این بود: رقص شال قرمز در آستانه دربی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • پدرام CA ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    دم کارلوس گرم درس خوبی به فوتبال ما داد. یاد گرفتیم که دیگران برای نفع خودشون هر حرفی رو برای سیاه کردنمون میزنن. میرفت تو پرتغال مصاحبه میکرد حیثیت برای فوتبال ایران از بالا تا پایین نمیذاشت به بازیکنها هم رحم نمیکرد بعد میومد تو ایران ، وانت وانت هندونه میخرید واسه زیر بغل همه. مصاحبه اش با نشریه پرتغالی رو همینجا قبلا گذاشتم با لینکش خیلی ها دیدند....
  • محسن $ IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    خبر ورزشی جان مادرتون از این دلال موزامبیکی چیزی ننویسین واقعا ممنون میشم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی