سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
۰ |
۰
استقلال با این دو شرط آسیایی می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال برای کسب مجوز حرفه‌ای از سوی AFC  و حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید رضایت دو طلبکار خود را بگیرد.

پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به خاطره تسویه حساب نکردن با هروویه میلیچ و گابریل پین بسته شده است و تا وقتی رضایت آنها جلب نشود، استقلال نمی‌تواند بازیکن جدید به خدمت بگیرد. این اتفاقات در حالی رخ داده که فرصت نقل و انتقالات نیم فصل پنجشنبه شب هفته آینده به پایان خواهد رسید و اگر تا آن زمان قضیه حل و فصل نشود شاید بازیکنی از استقلال جدا بشود ولی طبق قانون فیفا، هیچ مهره جدیدی نمی‌تواند به این تیم اضافه شود.

در این میان نکته اینجاست که اگرچه پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نیم فصل استقلالی‌ها عملاً دیگر کاری تا خرداد ماه سال آینده با این مسئله ندارند و باید با همین بضاعت موجود کار را دنبال کنند.

اما شنیدیم حتی در صورتی که استقلال نتواند در زمان مقرر مطالبات این دو طلبکار خارجی را بپردازد و پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل را برای خود باز کند باز هم هیچ چاره دیگری غیر از توافق با بازیکن اسبق و مربی سابق خود ندارد چون طبق خبرهای رسیده تا وقتی که این دو نفر مطالبات خود را به طور کامل دریافت نکرده باشند یا اینکه نامه‌ای برای فیفا مبنی بر توافق با استقلال ارسال نکنند، مجوز حرفه‌ای برای استقلال صادر نمی‌شود و این باشگاه اجازه حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را پیدا نخواهد کرد. دردسری که ناگفته پیداست پیرامون پرونده آندره استراماچونی هم وجود دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی