تماس‌های باشگاه استقلال با میلیچ بی‌فایده بود/ چرا مدافع کروات با آبی‌ها راه نمی‌آید؟
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهای اخیر تماس‌هایی از باشگاه استقلال با میلیچ گرفته و از او خواسته شده که شرایط استقلال را درک کند.

پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به خاطر شکایت میلیچ بسته است، آن هم در شرایطی که مدیران سابق استقلال ادعا می کنند پول او را پرداخت کرده اند اما این بازیکن مدعی شده سند جعلی برای او ارسال شده است و ممکن است به این خاطر شکایت جدیدی از باشگاه کند.

در این بین فتح الله زاده برای باز کردن پنجره استقلال، در روزهای اخیر با میلیچ تماس گرفته و از او خواسته شرایط باشگاه را درک کند و رضایت به باز شدن پنجره آبی‌ها بدهد، با این توضیح که این باشگاه در زودترین زمان ممکن پول او را پرداخت خواهد کرد.

میلیچ تا همین جا هم دردسر بزرگی برای استقلال ایجاد نکرده است اما او به یک دلیل نمی تواند با خواسته مدیرعامل این باشگاه را برآورده کند، او برای باز کردن پنجره نقل و انتقالات باید به فیفا نامه بزند که پولش را دریافت کرده و اگر باشگاه پول این بازیکن را واریز نکند، دست او به جایی بند نخواهد بود.

به همین است که استقلال فقط با پرداخت پول میلیچ می تواند رضایت این بازیکن را جلب کند  و راه دومی وجود نخواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • هوادار استقلال IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    فتع الله زاده که با گرو گذاشتن سند کمپ حجازی یکصدوبیست سه میلیارد سپرده دربانک شهر را آزاد کرد پس چرا بدهی امثال ملیج وپپه را نمی‌دهد طلب این دونفر که دربرابر این پول هنگفت چیزی نیست ایشان بااین پول میتواند بدهی های خارجی را لااقل بدهد نکند این پول را هم عین پول فروش قایدی هاپولی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی