خبرورزشی‌گردی| کریم انصاری‌فرد: قید پرسپولیس را می‌زنم/ وارد دعوای دایی و مایلی کهن نمی‌شوم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم وقت نارنجی پوشان سایپا اعتقاد داشت انتقالش به جمع سرخپوشان تهرانی بعید است.

۱۲ سال قبل یعنی در تاریخ ۱۲ خرداد سال ۱۳۸۹ و قبل از شروع دوره دهم رقابت‌های لیگ برتر پرسپولیس با علی دایی در فصل نقل و انتقالات به دنبال بازیکنان مورد نظر خود بود تا لیگ را با قدرت استارت بزند.

در لیست شهریار مهاجم جوانی به نام کریم انصاری فرد بود. او که در سایپا در کارنامه اش شاگردی علی دایی بود در خصوص پیوستن به پرسپولیس گفت: هیچ خبری از پیوستن به پرسپولیس ندارم و تا به حال هم باشگاه سایپا صحبتی با من نداشته است اما این طور به نظر می‌رسد به نفع من نیست از سایپا جدا شوم. واقعاً پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای رضایت نامه به ضررم است، در این صورت باید قید پرسپولیس را بزنم چراکه با این رقم رفتنم به پرسپولیس بعید است.

انصاری‌فرد در ادامه افزود: حتماً ارزش من بیش از ۵۰۰ میلیون است که سایپا این مبلغ را درخواست کرده است. اگر قرار است در این تیم بمانم باید  بیشتر از این مبلغ  به من بدهند، البته باید پای میز مذاکره بنشینم.

مهاجم وقت سایپا در پاسخ به این سوال که شاید اختلاف محمد مایلی کهن سرمربی سایپا  و علی دایی باعث شده این انتقال به راحتی صورت نگیرد، توضیح داد: وارد دعوای این دو مربی نمی‌شوم. من کار خودم را می‌کنم و امیدوارم هر چه صلاح است اتفاق بیفتد.

مصاحبه کریم انصاری فرد در تاریخ ۱۲ خرداد سال ۸۹ را در خبرورزشی مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| کریم انصاری فرد: قید پرسپولیس را میزنم/ وارد دعوای دایی و مایلی کهن نمی شوم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی