کشتی گیران دعوت شده به تیم ملی آزاد/ غیبت ستاره طلایی ایران در زاگرب
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در اولین تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی از روز جمعه با دعوت از حسن یزدانی و کامران قاسمپور و ۸ کشتی‌گیر دیگر آغاز خواهد شد.

درحالیکه از صبح امروز (چهارشنبه) مسابقات قهرمان کشوری کشتی آزاد بزرگسالان در غیاب پژمان درستکار سرمربی تیم ملی، در سالن هفت‌تیر تهران آغاز شده، دور جدید اردوی تیم ملی هم برای شرکت در تورنمنت رنکینگ‌دار زاگرب نیز از روز جمعه در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود که به نظر می‌رسد درستکار در این اردو و شاید سفر به کرواسی نیز غیبت داشته باشد.

رضا اطری در ۶۱ کیلو، رحمان عموزاد در ۶۵ کیلو، امیرمحمد یزدانی در ۷۰کیلو، یونس امامی در ۷۴ کیلو، محمد نخودی و علی سوادکوهی در ۸۶ کیلو، حسن یزدانی در ۸۶ کیلو، کامران قاسم‌پور در ۹۲ کیلو، امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلو و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلو ۱۰ کشتی‌گیری هستند که به این اردو دعوت شدند و تمرینات‌شان را زیر نظر  محسن کاوه (مدیر تیم‌های ملی)، احسان امینی، مصطفی آقاجانی، اباذر اسلامی، فرید دژم خوی و ایمان محمدیان دنبال خواهند کرد.

از این جمع اطری، امامی، سوادکوهی، حسن یزدانی، آذرپیرا و زارع قرار است در اولین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی که ۱۲ تا ۱۶ بهمن در کرواسی برگزار می‌شود، کشتی بگیرند.

قاسم پور اما در این رقابت ها شرکت نخواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی