نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
استقلال و سپاهان به نفع پرسپولیس بازی می‌کنند/ ترکیب این ۲ نفر خط حمله پرسپولیس را وحشتناک می‌کند/ پورعلی‌گنجی و گولسیانی نفوذناپدیر هستند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: دو بازیکن در ذوب آهن هستند که با پرتاب های بلند از زمین خودشان به داخل ۱۸ قدم می توانند برای پرسپولیس دردسرساز شوند.

امیرحسین فشنگچی، پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره شرایط دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهاراتی را مطرح کرد:

بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن را چطور پیش بینی می‌کنید؟

بازی سختی است. تیم ذوب آهن یکی از تیم های دفاعی لیگ است. بعید می‌دانم پرسپولیس مشکلی برای برد مقابل این تیم داشته باشد.

چطور؟

پرسپولیس باید این بازی را ببرد تا فاصله امتیازی اش با رقبا را زیادتر کند. چون این هفته استقلال و سپاهان که دو تیم پشت‌سر پرسپولیس هستند باهم بازی دارند و قطعاً با برد یکی و یا تساوی هر دو تیم امتیاز از دست می دهند پس به نوعی به نفع پرسپویس به میدان می روند و این فرصت می‌تواند باعث شود پرسپولیس با فاصله انداختن بین خودش با رقبا وضعیتش را بهبود ببخشد.

اوضاع خط حمله پرسپولیس را در این مدت چطور ارزیابی کرده اید؟

خط حمله پرسپولیس با رفتن لوکادیا کمی دچار افت شد. گل محمدی هم چند نفر را عوض کرد اما هنوز نتوانسته بازیکن ثابتی را برای این پست پیدا کند. البته محمد عمری آمده و خوب کار کرده. اگر همین روند ادامه پیدا کند با اضافه شدن یک مهاجم شش‌دانگ شرایط پرسپولیس بهتر هم خواهد شد.

صحبت از بازگشت شهریار مغانلو به میان آمده. به نظر شما او می تواند مشکل پرسپولیس را برطرف کند؟

شهریار آن زمان هم که بود به درد تیم پرسپولیس می خورد، هم به خاطر فیزیک خوبش و هم ضربات رو به دروازه. حالا هم با توجه به برگشتن آل کثیر به پرسپولیس این دو نفر می‌توانند یکی زوج خوب را کنار یکدیگر تشکیل بدهند. چون اصلاً سبک بازیشان شبیه به هم نیست. آل کثیر سرعتی و دریبل زن است و مغانلو بلند زن و شوت زن. ولی فکر می کنم این دو نفر بتوانند ترکیب وحشتناکی را برای رقبا در نوک حمله پرسپولیس به وجود بیاورند.

درباره گلزنی های اخیر گولسیانی چه صحبتی دارید؟

گولسیانی همیشه در سطح خوبی فوتبال بازی کرده بود. در سپاهان هم نه۵۰ بود و نه ۹۰ بلکه همیشه ۷۰ بود. این ثبات باعث شده که گولسیانی به یک مدافع قابل اعتماد تبدیل شود.

استقلال و سپاهان به نفع پرسپولیس بازی می‌کنند/ ترکیب این ۲ نفر خط حمله پرسپویس را وحشتناک می‌کند/ پورعلی گنجی و گولسیانی نفوذناپدیر هستند

پورعلی گنجی چطور؟

مرتضی هم که همیشه خوب بوده و الان هم در کنار گولسیانی یک زوج نفوذناپدیر را تشکیل داده است. شکر خدا شرایط خط دفاعی خوب است. ما در دفاع راست که مشکلی نداریم و نفر ثابت تیم را می شناسیم و  فقط در دفاع چپ هنوز نفر ثابت را پیدا نکرده ایم. گرچه در این اواخر علی نعمتی چند بازی است که خوب کار کرده.

شرایط بیرانوند را چطور می‌بینید؟

بیرانوند که خودش تیمی است. وقتی بیرانوند درون دروازه پرسپولیس است خیال همه راحت است و می‌تواند در هر بازی با یکی دو مهار خوب هم روحیه تیم حریف را پایین بیاورد و هم هم‌تیمی هایش را در شرایط برد و پیروزی قرار دهد.

درباره ذوب آهن چه صحبتی دارید؟ این تیم را چقدر می شناسید؟

من خودم کمک مربی تیم هوادار هستم ما آخرین بازی نیم‌فصل اول مان با همین تیم بود. یک تیم کاملا دفاعی هستند که در حالت عادی سه نفره دفاع می‌کنند و در زمان دفاع پنج نفره می شوند. به طور کلی در حین دفاع کردن جمعیت زیادی را درون زمین خودشان متمرکز می‌کنند تا همه راه‌ها را ببندند.

نقطه قوت شان کجاست؟

دو بازیکن در ذوب آهن هستند که پرتاب اوت های بلند دارند. آنها حتی از زمین خودشان توپ را به درون محوطه ۱۸ قدم پرتاب می کنند که ممکن است روی همین پرتاب ها و ضد حمله زدن برای پرسپولیس مشکل‌ساز شوند. البته امیدوارم پرسپولیس در این بازی هم نتیجه خوبی بگیرد و در پایان برنده باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی