نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
۶ |
۰
این پرسپولیسی متخصص گلزنی به استقلال است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رامین رضاییان همواره مقابل استقلال نمایش‌های بسیار خوبی داشته است.

رامین رضاییان بعد از پشت سر گذاشتن یک نیم فصل ناموفق در پرسپولیس و عدم تمدید قرارداد با او، در تابستان راهی سپاهان شد و این فصل جزو بهترین‌های تیمش بوده است. رامین که تا اینجا آمار ۴ گل و ۳ پاس گل را از خودش ثبت کرده، در بازی این هفته مقابل استقلال که با برتری سپاهانی‌ها همراه بود هم عالی بازی کرد و یکی از بهترین‌های میدان بود.

رامین که در بازی رفت مقابل استقلال هم گلزنی کرده بود، بار دیگر مقابل این تیم گل زد تا نشان دهد متخصص گلزنی و پاس گل دادن مقابل آبی‌ها است. رضاییان در دربی سال گذشته موفق شد پاس گل بدهد، و در بازی برگشت لیگ پانزدهم هم در جریان برتری ۴ بر ۲ پرسپولیس مقابل استقلال موفق شد گلزنی کند.

رامین که در جام جهانی هم گل زیبایی به ولز زد و نمایش خوبی داشت، قبلا هم با پیراهن راه آهن دروازه استقلال را باز کرد تا خودش را به عنوان یک متخصص گلزنی به استقلال نشان دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • شیش ۶ IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    واقعا حیف از رامین که از دستش دادیم.بازیکن متعصب و غیرتی که فقط اسمش باعث ترس کیثه میشد.حالا تخصصش در سوراخ کردن کیثه بکنار.به امید برگشت رامین به تیم خودش.
    • لنگ سوار IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      اولاً پسر پنج سالمم میتونه با پنالتی گل بزنه لنگی دوما همون رامین جان شما که ازش مایه میزاری هم فهمید که اشتباهی توی لنگ بازی میکرده و رفت سوما تاج اصیل رو نه در آسیا که توی جهان میشناسند با دو ستاره واقعی و طلایی نه با سیاره صوری لنگی جون اگه فقط لنگ تونست یکی از این ستاره های تاج رو بیاره بعد بیا با تاجی ها کل کل کن لنگییییییی
  • حمید IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    واقعارامین همیشه آماده بوده و هست بایدبرگرددبه خانه خودش پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی