نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
سرجیم رتکلیف
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سر جیم رتکلیف، مالک جدید احتمالی منچستریونایتد، صاحب یک قایق تفریحی ۱۳۰ میلیون پوندی است.

گلیزرها، روسای فعلی شیاطین سرخ، پس از تایید اینکه در حال بررسی گزینه‌های استراتژیک هستند، باشگاه منچستریونایتد را برای فروش گذاشتند. در همین راستا اعلام شد که سرجیم رتکلیف، هوادار مادام‌العمر منچستریونایتد و یکی از ثروتمندترین افراد بریتانیا، رسماً پروسه تصاحب این تیم را آغاز کرده است.

این مطلب درباره زندگی سرجیم رتکلیف و این‌که چگونه به ثروتی هنگفت رسید را بخوانید: نگاهی به دنیای پر زرق و برق میلیاردری که مشتری منچستریونایتد شد/ از اخراج شدن از کار به دلیلی مضحک تا کسب درآمد میلیارد پوندی

و حالا نشریه «سان» از این فرصت استفاده کرده و به قایق تفریحی باورنکردنی این مرد ثروتمند نگاهی انداخته است.

این قایق حدود ۷۸ متر طول دارد و می‌تواند حداکثر ۱۴ مهمان را در خود جای دهد. در داخل کشتی بزرگ، به نام همپشایر II، یک باشگاه ساحلی با تراس‌ها و چشم‌انداز بی‌نظیر اقیانوس به‌علاوه یک سکوی هلی‌کوپتر قرار دارد. این قایق خیره‌کننده کاملا برای ثروتمندترین مرد بریتانیا که تصور می‌شود حدود ۱۵ میلیارد پوند سرمایه دارد، مناسب است. قایق بادبانی همچنین شامل حمام‌های شیک و اتاق خواب‌های لوکس، و همچنین یک اتاق غذاخوری فوق‌العاده و نشیمن بزرگ است.

قایق سرجیم رتکلیف

قایق سرجیم رتکلیف

قایق سرجیم رتکلیف

قایق سرجیم رتکلیف

قایق سرجیم رتکلیف

قایق سرجیم رتکلیف

قایق سرجیم رتکلیف

رتکلیف اولین بار در تابستان گذشته فاش کرد که به منچستریونایتد علاقه دارد. سخنگوی او در آن زمان گفت: «اگر باشگاه برای فروش گذاشته شود، جیم قطعاً خریدارش است.»

رتکلیف در زمینه پتروشیمی فعالیت دارد و شرکت بزرگ چند میلیارد پوندی مواد شیمیایی اینئوس را اداره می‌کند و مالک باشگاه نیس فرانسه و لوزان سوئیس است و یک سوم سهام تیم فرمول یک مرسدس بنز را هم در اختیار دارد.

مطلبی در مورد مشتریان باشگاه منچستریونایتد بخوانید: خریداران احتمالی منچستریونایتد چه کسانی هستند؟/ از مبارز معروف و جنجالی تا ایلان ماسک!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی