نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
۷ جلسه محرومیت برای بازیکن سابق سرخ‌ها؛ نقره داغ آقای کونگ‌فوکار!/ تصویر این خطای عجیب را ببینید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع سابق منچستریونایتد بابت خطای خشن خود با محرومیتی عجیب مواجه شد.

اریک بایی، مدافع سابق منچستریونایتد که این فصل با پیراهن مارسی بازی می‌کند، به دلیل خطای شدیدی که در جام حذفی فرانسه انجام داد با محرومیتی ۷ جلسه‌ای مواجه شد.

 بایی ساحل عاجی تابستان گذشته با قراردادی قرضی راهی مارسی شد. او حالا به دلیل خطای شدیدی که دو هفته پیش در یک بازی مارسی انجام داده بود با محرومیت سنگین ۷ جلسه‌ای مواجه شد.

این بازیکن دو هفته پیش در دیدار مارسی با تیم دسته چهارمی ای‌یِر در جام حذفی فرانسه درحالیکه تنها پانزده دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود با خطایی بسیار شدید که از آن به عنوان خطای کونگ‌فویی یاد شده بود یکی از بازیکنان حریف را مصدوم کرد و با کارت قرمز مستقیم از زمین بیرون رفت.

مدافع مارسی در آن بازی در تلاش برای کنترل یک توپ سرگردان حرکتی انجام داد که باعث شد استوک‌های کفش او روی سینه بازیکن ای‌یِر فرود بیاید. او که می‌دانست چه حرکت خشنی انجام داده به اخراج خود اعتراض نکرد و از زمین بیرون رفت. بازیکن مصدوم ای‌یِر را با آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند. بعدا اعلام شد که چند دنده این بازیکن شکسته است.

اما رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند اریک بایی به دلیل آن خطای شدید با محرومیت ۷ جلسه‌ای مواجه شده است. بایی تا این لحظه دو بازی از محرومیت خود را پشت سر گذاشته و در دیدارهای مارسی مقابل تروا و لوریان در لیگ یک به میدان نرفت.

اریک بایی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی