نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
اسم سومین بازیکن مازاد پرسپولیس لو رفت!/ خرید جدید سرخ ها در لیست فروش!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس اخبار منتشر شده، حامد پاکدل و سیامک نعمتی دو بازیکنی به شمار می‌روند که در لیست مازاد باشگاه پرسپولیس قرار گرفته اند.

در همین راستا شنیدیم سومین بازیکنی که در لیست مازاد  گل محمدی قرار گرفته و به احتمال زیاد از پرسپولیس جدا می‌شود، محمد مهدی احمدی است.

ستاره جوان تیم امید کشورمان با نظر یحیی گل محمدی و تأیید مهدی مهدوی کیا  ابتدای فصل خریداری شد ولی اصلا فرصت بازی به این بازیکن تیم ملی امید نرسیده و حتی ممکن است از پرسپولیس جدا شود.

این بازیکن چپ پا برای بازی در پُست دفاع چپ خریداری شد اما بیشتر از آن که یک مدافع باشد خصوصیات تهاجمی دارد.

محمد مهدی احمدی در نیم فصل اول نتوانست برای تیم جدیدش بازی کند و ظاهرا گل محمدی نیز از او نومید شده است.

خود احمدی نیز بدش نمی‌آید که در نیم فصل دوم جایی برود که فرصت بازی داشته باشد و با ادامه این وضعیت در پرسپولیس ممکن است تا پایان لیگ بیست و دوم شاید نتواند بازی کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • مهدی IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    😐😐😐😐😐😐
  • محسن عباسی IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    حیف از این بازیکن که یحیی بازی بهش نداد الآنم دیر نشده اگه بهش اعتماد کنه بهترین ستاره پرسپولیس میشه
  • عبدو قاتل تختی US ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    من هنوز موندم که قبل و بعد از جام جام جهانی چه بلایی سر استقلال آمد؟؟ چه کردن با این تیم..!! من هنوز هم امیدوارم که این تیم برمیگرده..در بازی دیروز هم استقلال با سپاهان هم بد بازی نکرد.. استقلال این دو تا بازی اخیر ارتقا و رشد را به خوبی نشون داده...در ضمن فکر میکنم بازیکنان استقلال رو هوایی کردن و یا اینکه اختلاف بین بازیکنان و ساپینتو اختلاف انداختن یا اینکه بازیکنان استقلال رو تحت تاثیر وقایع اخیر قرار دادن.. تو پیج مربی(یحیی مو مصنوعی) رقیب لایک و کامنت گذاشتن... هواداران قرمز و مو مصنوعی قبل جام جهانی میگفتن دیگه این فوتبال ارزشی نداره چون استقلال داشت مسیر رشدش رو طی می کرد..البته که همه غیر از لنگی ها شناخت کامل از این سیرک فوتبال ایران دارن..۵ سال با برانکو همه امکانات و برنامه ریزی برای تیم لنگ انجام میدن ولی اینقدر بدبخت هستن که تحمل دیدن یه قهرمانی استقلال با مجیدی رو نداشتن...
    • امیر IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      اتفاقا مثل قهرمانی های پرسپولیس که هرسال اتفاق میوفته این هوچی گری و مقلته کردنه کیسه ها هم هرسال اتفاق میوفته تا وقتی نتیجه میگیرن بهترین هستنو هیچکس کمکشون نمیکنه اما ضعیف شدن تیمشون دلیلش پرسپولیسی‌هان قهرمانی پارسال کثیف ترین قهرمانی تاریخ ایران بود ی نگاه به ترکیب پارسال پرسپولیس بنداز ببین چطور خراب کرده بودن این تیمو ولی همین یحیایی که دردت میاد اسمشو میشنوی تیمو جمع کرده مشکلات تیمتو گردن پرسپولیس ننداز چرا بیشترین سودو شما از داوری میبرین ولی تهش پرسپولیس حکومتیه؟ چرا ۵ ساله اونقد بازیکن خارجی تاپ خریدین حرف نمیزنین ولی پرسپولیس حکومتیه؟ پرسپولیس اگه حکومتی بود الان قهرمان جام باشگاه های جهان بود:(

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی