نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
واکنش مهم عضو کمیسیون امنیت مجلس به اقدامات علی کریمی/ نمی‌خواهیم از دستت بدهیم!
منبع: جماران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در مورد علی کریمی می‌توانم بگویم ملت ایران ملت با گذشتی است؛ همان ملتی که با حمایت‌ها، دعاها و اشک‌های ذوق خودش، عناصر را به تعبیری تقویت کرده و در رشد آن‌ها کمک کردند.

محمود عباس‌زاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به نقش برخی سلبریتی‌ها و افراد مقیم خارج از کشور در وضع این تحریم‌ها تصریح کرد: سلبریتی‌ها در دنیا خودشان پدیده اجتماعی هستند. من در این زمینه متفاوت فکر می‌کنم؛ آن‌هایی که عنادشان اثبات نشده و خود را قلبا فرزند ملت ایران می دانند، ولو خارج از کشور باشند، آغوششان باز است. در مورد علی کریمی می‌توانم بگویم ملت ایران ملت با گذشتی است؛ همان ملتی که با حمایت‌ها، دعاها و اشک‌های ذوق خودش، عناصر را به تعبیری تقویت کرده و در رشد آن‌ها کمک کردند، آغوشش برای آن‌ها همیشه باز است و در سینه خود می‌فشارد.

وی تاکید کرد: توصیه می‌کنم آن‌هایی که به مرحله عناد نرسیدند و تحت تأثیر سرویس‌های خارجی قرار نگرفته‌اند و بر اساس یک برداشت، تحلیل و داده‌ها به جایی رسیدند که تندی می‌کنند و خواسته و ناخواسته رفتارشان با منافع ملی مردم ایران ناسازگاری پیدا می‌کند، در کار خود تأمل کنند. آن‌هایی که باورهای دینی، ملی، اخلاقی، تعصب و حب خاک وطن دارند، ممکن‌الخطا هستند و ملت نمی‌خواهد فرزندانی که خودش تربیت کرده را از دست دهد. ما از این مراحل عبور خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • سعید IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    کریمی محبوب قلبها
  • مرتضی مقدم IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    ملت ایران عاشق اسطوره هاشه که‌ هیچوقت پشت ملت رو خالی نکردن و نمیکنن ،زنده باد علی آقا کریمی
  • Gaber IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    ضمانت هست
  • اسطوره ؟؟!!! IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    کریمی اسطوره س ؟ فوتبالی میگم کاری به مسائل دیگه ندارم بازیکنی که حتی نتونسته با تیمش پرسپولیس یه جام بیرون از ایران کسب کنه چطوری اسطوره میشه ؟ به نظرم آقای عباس زاده هوادار پرسپولیس باشه نمیدونم اگه کریمی استقلالی بود همین حرفها زده میشد یانه چون وریا غفوری که استقلالی بود از این تیم دورش کردن .
  • منوچهر IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    آغوش باز ؟ شوخی تلخی بود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی