نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
فرار عالی پرسپولیس در صدر با گلزنی کاپیتان/ سرخ‌ها استقلال و سپاهان را جا گذاشتند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پرسپولیس موفق شد ذوب آهن اصفهان را در ورزشگاه آزادی شکست بدهد و صدرنشینی‌اش را تثبیت کند.

تیم پرسپولیس از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۶.۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن رفت و موفق شد با تک گل کاپیتان خود این تیم را شکست بدهد.

سرخ‌ها با این برد به امتیاز ۳۵ رسیدند و فاصله خود را با سپاهان به ۵ امتیاز افزایش دادند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (۸۸ - کامیابی‌نیا)، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی (۵۳ - شیخ دیاباته)، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد سرلک (۸۸ - فرشاد فرجی)، سینا اسدبیگی، وحید امیری، گئوگی گولسیانی، وحدت هنانوف و محمد عمری.

عکس تیمی پرسپولیس

ترکیب ذوب آهن: حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی (۷۷ - جلال مداحی)، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، پویا پورعلی، محمدامین درویشی (۴۶ - سامان نریمان جهان)، آرمان اکوان، امیرحسین رنگرز جدی، محمدحسین اسلامی (۷۷ - سجاد آشوری)، سجاد جعفری و محمدرضا سلیمانی اصل (۷۷ - نادر محمدی).

عکس تیمی ذوب‌آهن

داور: وحید کاظمی

نیمه اول

دقیقه ۴: شوت امیرحسین جدی از پشت محوطه جریمه پرسپولیس پس از برخورد به دستان بیرانوند به تیرک دروازه برخورد کرد و به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۵: ضربه ایستگاهی درست پشت محوطه جریمه پرسپولیس به سود ذوبی‌ها به دیوار دفاعی برخورد کرد و موقعیت برای این تیم از دست رفت.

دقیقه ۱۰: پس سرلک در داخل محوطه جریمه با ضربه سر و پاس رو عقب این بازیکن به محمد عمری رسید و درحالیکه مهاجم جوان در موقعیت مسلم گلزنی قرار گرفته بود تعادل خود را از دست داد و نتوانست به توپ ضربه بزند.

دقیقه ۳۵: حرکت سلیمانی در محوطه جریمه پرسپولیس و پاس این بازیکن به اسلامی رسید که شوت سرضرب اسلامی درست به جایی رفت که بیرانوند حضور داشت.

دقیقه ۴۰: وحید امیری با یک حرکت انفرادی توپ را از بین پای مدافع ذوب‌آهن عبور داد و سانتر خطرناکی را از سمت راست ارسال کرد که به مهاجم پرسپولیس نرسید.

نیمه دوم

دقیقه ۵۴: کرنر پرسپولیس روی دروازه پرسپولیس با واکنش حبیب‌ فرعباسی در محوطه جریمه به وحید امیری رسید که با ضربه بی‌دقت امیری موقعیت گل سرخ‌پوشان از دست رفت.    

دقیقه ۶۰: سانتر خطرناک تیم پرسپولیس از پشت محوطه جریمه روی یک ضربه آزاد غیرمستقیم پس از برخورد به مدافعان ذوب‌آهن به کرنر تبدیل شد.

دقیقه ۶۸: سانتر سروش رفیعی روی دروازه ذوب‌آهن با ضربه سر امید عالیشاه به گل اول پرسپولیس تبدیل شد.  

دقیقه ۷۶: ضربه ایستگاهی امید عالیشاه پشت به دست مدافع ذوب‌آهن برخورد کرد اما این صحنه از چشم داور مسابقه دور ماند و خطای پنالتی اعلام نشد.

دقیقه ۷۹: پرسپولیسی‌ها روی حرکت توی عمق محمد عمری این بازیکن پابه توپ خود را به داخل محوطه جریمه رساند و درحالیکه دو بازیکن پرسپولیس را در کنار خود و موقعیت بهتری داشت پاس نداد و در ادامه تعادل این بازیکن بهم خورد و فرصت سرخ‌ها برای رسیدن به گل دوم از دست رفت.

دقیقه ۸۰: ضربه سر پورعلیگنجی روی سانتر پرسپولیسی‌ها به شکل خطرناکی از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

دقیقه ۸۱: شوت شیخ دیاباته در پشت محوطه جریمه به حبیب‌ فرعباسی رسید. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • بهرام IT ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    باز این ذوب آهن بازی کردنش آدم را کمی یاد فوتبال اصل سنتی و درست ایران می اندازه،همون تراکتور،ذوب آهن فوتبال را بهتر بازی میکنن.پرسپولیس و استقلال شده اند مرکز پول پرستها و موقعیت طلبان و فوتبال صفر.....
    • اشکان IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      نباید تیتر میزدید جا گذاشتن سپاهان و استقلال تیتر درست این بود « جا گذاشتن سپاهان و گل گهر» استقلال که جا گذاشته خدایی هست
    • علی آقا IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      پرسپولیس نیمه دوم فوق العاده بود. بسیار هماهنگ ، پاس های تک ضرب به همراه حرکت های تیمی. با استقلال کاری ندارم ولی پرسپولیس ثابت کرده بهترین فوتبال ایران را بازی میکند
    • حسن پرسپوليسی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      تو این بازی حنانف خیلی خوب موثر بود نمیدونم چرا دوستان بهش ایراد می گیرن ولی در کل بازی بدی نبود ذوب نیمه دوم اصلا موقعیتی نداشت
    • Ali IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      تعریف عروس را چه کسی میکنه ؟؟؟حالا شما ها هم ازخودتان تعرف نکنید کی تعریف کند؟؟؟و برای رد گم کردن حالا اسم ذوب آهن را هم کنار تراکتور میاریدکه مثلا بی طرف هستید ،پسر خوب یک شعر که معروف هم هست میگوید خوشتر آن باشد که حسن دلبران گفته آیددر حدیث دیگران.
  • ساوالان IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    وقتی یک ادم ساده بازی امیری و عالیشاه را می بیند .فورا می گوید تمام شده اند . ولی یحیی نمی بیند .ایشانلیدر شده بودند.. برای من نوعی راه نشان میدادند.. بغیر دو سه نفر هیچ مربی حرفه یی این بازیکنان عتیقه را بازی نمیدهد حالا استاد راهگشا دادایحیی بگوید این بازیکنان چطوری جذب و فیکس می شوند.. ۱۰۰میلیون برای یحیی هم زیاد هست..نان برانکو را خورد این بشر بار فنی ندارد
    • علی آقا IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      داداش حالت خوبه؟!!!
    • قرمزته IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      سوختیا😂😂😂
    • ... IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      بازی عالیشاه و امیری هیچ ایرادی نداره. بازی امثال سرلک، هنانوف و گولسیانی ایراد داره. سرلک نبودنش بهتر از بودنشه. گولسیانی جرات دریبل زدن نداره. هر بار هم که صاحب توپه کلی باهاش ور میره و بازی رو از سرعت میندازه و در آخر پاس رو به عقب میده!! توپهایی هم که تو محوطه جریمه دفع میکنه اکثرا میرسن به حریف و تبدیل میشن به یه حمله دیگه. از هنانوف یه سانتر درست و حسابی ندیدیم. ضربه‌های سرشم که اشرق به مغربه. دو ساله داریم میگیم جای امیری تو دفاع نیست و موقع کرنرها هیشکی تو تیر دو حضور نداره. دیاباته کلاهبردار کند و سنگینه و نای راه رفتن نداره. چندین موقعیت خوب فراهم شد که اصلا حرکت نکرد و تو موقعیت قرار نگرفت. تیم بدون ترابی فرصت‌سوز و صادقی کاملا به مشکل خورده بود. گل‌محمدی سه ساله نتونسته ایراد بازیکنا رو رفع کنه. مگه میشه یه بازیکن سه سال تموم به اشتباهات ادامه‌دارش ادامه بده؟! خدا رو شکر عمری رو داریم که همه کاری تو زمین میکنه. داور یه پنالتی هم روش نگرفت. روش تمرینات پرسپولیس ایراد داره. مدافعین و مهاجمین باید بیشتر وقتشون به تمرینات اختصاصی اختصاص پیدا کنه.
    • ... IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      تمرینات گروهی فقط در مواقع آنالیز حریف به کار میاد. امروز اصلا خوب نبودیم. فقط بازی رو بردیم. هنانوف و سرلک و گوهری رو باید بذارن برا فروش. دیاباته هم اصلا نباید می‌اومد. زبونمون مو در آورد از بس این حرفا رو زدیم و یحیی نشنید.
    • ساوالان IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      متن بالا مال من نیست.. با اینکه یحیی گلمحمدی را مربی شجاع نمی دانم و در این چند سال هنوز هم نتوانسته یک تیم خوب ببندد. و هر چه بازیکن بی کیفیت بوده در این سالها جمع کرده. بغیر چند مهره که برانکو به یادگار گذاشته.. این صدر نیشی هم علت اصلی اش ضعف رقیبان هست. از لحاظ مهره استقلال دو تیم عالی دارد . ولی یحیی در این چند سال یک مهاجم ششدانگ و یا دفاع خوب پیدا نکرد. انالیزور های یحیی تعطیل هستند. با خود اش..!!!!!!!!!!!!!!!!
  • رهام IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    یکی دیاباته رو از تو زمین جمع کنه تا خودشو فلج تر از این نکرده 😂🤣
    • حامد IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      اگه فوتبالیست باشی میبینی که چطوردیاباته چطورباحرکت عرضیش دوتامدافعوباخودش بردجلوتاراه برای عالیشاه بازبشه
  • محمد IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    فقط دیاباته 😂🤣😂🤣😂🤣
  • مرصاد DE ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    تبریک به هواداران بزرگ و بچه های با تعصب پرسپولیس♥️♥️♥️♥️♥️♥️ به امید روزهای بهتر! عزیزان استقلالی احیانا تبانی شکل نگرفته بود؟؟
    • آریا IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      تبریک به شما داداش♥️
    • آیدا IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      به امید قهرمانی پرسپولیس کبیر😉
  • Amir perspolisi IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    نیمه اول خوب نبود که طبیعی هم بود بعد از ۳ هفته وقفه اما نیمه ی دوم تیم عالی بازی کرد و داور هم که دیگه شورشو درآورد و حداقل ۲ پنالتی پرسپولیس رو نگرفت، در هر صورت این ۳ امتیاز فوق العاده حساس بود که خدا رو شکر کسب شد
  • Reza IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    عمری هنوز خام وبی تجربه است دو تا موقعیت را خراب کرد . بالاخص خودخواهیش اونجا که ۴ به ۱ بودیم و پاس نداد
  • امیدرضا اکبری IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    دو سه تا دیگه میتونستیم بزنیم اگه عمری و دیاباته خراب نمی کردن
  • مهران IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    تارتار بازم باخت
    • حامد IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      میشه نتایج حداقل۴تابازی آخرتارتاروپرسپولیسوبگی ببینیم کدومشوباخته
  • Ali IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    حیف پولی که به دیاباته میدن. این پاش به اون پاش لگد میزنه . تازه فهمیدم چرا خودبخود مصدوم میشه
    • امیر علی IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      دوست عزیز دیاباته مصدوم بود و طبیعی بعد از یه مدت تا به شرایط نرمال بازی برسه زمان نیاز داره البته شما ناراحتی ات از چیز دیگری انشاءالله تیم شما هم بین چهار تا تیم بتونه چهارم بشه ما بهت تبریک میگیم
  • Kaveh IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    بنظر باید بجای حریف یکی از بازیکنان خودمون را مامور مهار دیاباته کنیم . طنز خالص بود بازیش
  • Nader IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    آدم دیاباته رو میبینه ، درود میفرسته به عبدی
  • Ehsan IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    همین که دیاباته اومد تو زمین، بازی شد صحنه تئاتر کمدی فاخر . دمش گرم رو دست رضا عطاران زده 😂
  • اسماعیل کیسه سوز IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    حیف اون موقعیتی که عمری پاس نداد هنوز تو حسرتش هستم . یکم از خود گذشتگی پسر بد نیست
  • علی آقا IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    کلا فوتبالیستا و سلبریتی های ما بدجوری دچار توهم خودبزرگ بینی شدن. در حالی که هیچ عددی نیستن. باز دم امیدمون گرم که خوشحالی بعد از گل داشت
  • علی IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    چطوریه که همیشه راه این فرارها از کوچه تارتار میگذره؟؟
    • ۵و۶ IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      ماشالله ک شما از این جور تیم و مربی و بازیکن زیاد دارین مث هوادار ؛ گل گهر و قاسمی نژاد و آلومینیم ؛ فولاد و نکو و ... البته هیچکدامشون اندازه تارتار شرف ندارن
    • آریا IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      همون جوری که از کوچه ی گل گهر و پنالتی مجانی مقابل تراکتور و کیسه کشها میگذره🚴🏿‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️
    • عروس. العین IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      همونجوری که شما شیش تا ازسرورتون خوردین همونجوری تارتار راتارومار کردن اگر ذوب‌آهن همین بازی‌ها رامقابل حریفان انجام بدن رتبش ازکیسه بهترمیشه متاسفانه تارتار فقط مقابل پرسپولیس بیش ازحد انگیزه داره ومفابل بقیه هیچ میشه... بعد تیم پرسپولیس طبیعی هست بدون تماشاگر ودوری چندروز ازبازیها انشاالله دوبار میفته روی غلتک وحریفان. تارومار میکنه. به امید خدا
  • 6 IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    666666
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    کیسه کشا شما گل ۴۰ متری و ۵۰ متری نخورید پرسپولیس جام را آخرفصل میده به شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی