پرسپولیس بدون تلفات به استقلال رسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی شنبه ۳۰ دی  ۱۳۹۱ را می‌بینید.

فصل دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر و قبل از دیدار دربی سرخابی،  پرسپولیس به مصاف تیم داماش گیلان رفت و توانست با یک گل مهمان خود را شکست دهد. زننده تک‌گل سرخ‌پوشان حسین ماهینی بازیکن بوشهری این تیم بود تا پرسپولیس بدون محروم و مصدوم به استقبال دربی برود. ما نیز تیتر زده بودیم پرسپولیس بدون تلفات به استقلال رسید.

استقلال ملوان را قربانی پرسپولیس نمی‌کند
اما استقلال با یک روز تاخیر باید به مصاف تیم ملوان بندر انزلی می‌رفت. جالب است بدانید این تیم بدون خسرو حیدری و فرهاد مجیدی باید به مصاف تیم شمالی خود می‌رفت به همین دلیل خبرورزشی تیتر زده بود: استقلال ملوان را قربانی پرسپولیس نمی‌کند. امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم برای بازی با پرسپولیس به حیدری و مجیدی  استراحت داده بود.

علی دایی: به هیچ کسی ربطی ندارد که من چه کاری انجام می‌دهم
علی دایی آقای گل فوتبال کشورمان که هم تجربه سرمربی‌گری در تیم ملی و هم پرسپولیس را دارد، در خصوص حواشی به‌وجودآمده اعلام کرد که با خواننده‌های ایرانی خارج از کشور در ارتباط نیست ولی به هیچکس هم ربطی ندارد که چه کاری انجام می‌دهد.

گل‌محمدی: بازیکنان ناخواسته ترسو بازی کردند
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در خصوص نتیجه به‌دست‌آمده مقابل داماش گیلان رضایت داشت اما بعد از گل که بازیکنان پرسپولیس برای حفظ نتیجه عقب کشیده بودند، کمی از شاگردان خود دلخور بود و در نشست خبری بعد از بازی گفت بازیکنان ناخواسته ترسو بازی کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی