نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سیامک نعمتی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مقصد بعدی سیامک نعمتی مشخص شد و به احتمال زیاد هافبک شناخته شده پرسپولیس به فولاد خوزستان خواهد رفت.

با اعلام یحیی گل‌محمدی، سیامک نعمتی از پرسپولیس جدا شده و به همین دلیل او در لیست ۱۸ نفره بازی با ذوب آهن غایب بود. 

گل‌محمدی درباره حضور نداشتن مهدی عبدی، سعید صادقی و سیامک نعمتی در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس گفت: صادقی مصدومیت دارد. عبدی هم شب قبل بازی مریض شد و سیامک نعمتی هم از ما جدا شده و دنبال تیم بعدی‌اش است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که جدایی سیامک نعمتی، به درخواست خودش بوده یا کادر فنی، گفت: نمی‌خواهم درباره این مسائل صحبت کنم. یک بازیکن ممکن است در حرفه خود بالا و پایین داشته باشد یا کادر فنی بخواهد این اتفاق رقم بخورد. این فوتبال حرفه‌ای است. سیامک در چند سالی که در پرسپولیس بود، عملکرد خیلی خوبی از نظر فنی و اخلاقی داشت اما متاسفانه شرایط طوری رقم خورد که قرار است از ما جدا شود. برای او آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم هر کجا که هست، موفق باشد.

پیش از این باشگاه تراکتور تبریز نامه رسمی برای باشگاه پرسپولیس زده بود که سیامک نعمتی را برای نیم‌فصل دوم در اختیار بگیرد اما خود این بازیکن تمایلی نشان نداد.

شنیدیم سیامک نعمتی تصمیم گرفت قید پیشنهاد تراکتور را بزند و به تیمی برود که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد. نعمتی تجربه بسیار خوبی از بابت دو دوره حضور در لیگ قهرمانان آسیا همراه با پرسپولیس دارد. هواداران این تیم هنوز گل حساس و ارزشمند سیامک نعمتی به السد قطر و صعود پرسپولیس برانکو به فینال لیگ قهرمانان آسیا را به یاد دارند. همچنین او در تیم یحیی گل‌محمدی هم که به فینال آسیا رسید نقشی کلیدی ایفا کرد. نعمتی در آن تیم به عنوان دفاع راست خوش درخشید و یکی از بهترین مدافعان لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفت.

جواد نکونام نیز به خوبی این موارد را می‌داند و بر همین اساس شنیده می‌شود به دنبال خرید سیامک نعمتی برای بازی در لیگ قهرمانان آسیاست.

فولاد خوزستان به عنوان نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا باید از اسفندماه در این رقابت‌ها شرکت کند و برهمین اساس نکونام و مسئولان باشگاه جنوبی به دنبال تقویت این تیم هستند. سیامک نعمتی و تجربه این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا او را به فولاد نزدیک کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی