نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
قسمت دوم سریال سرگیجه را چگونه زودتر از همه دانلود کنیم؟
زمان مطالعه: ۹ دقیقه

قسمت دوم سرگیجه با اخذ مجوزهای لازم و انجام امورات فنی تدوین؛ همینک آماده دانلود شده است. به منظور دانلود قسمت 2 سریال سرگیجه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که افزون بر دانلود قسمت جدید سرگیجه، قسمت 14 پوست شیر، قسمت چهارم سریال سقوط، و قسمت 44 جیران نیز در این هفته در دسترس شما عزیزان قرار خواهند گرفت. این مژده را در این جا می دهیم که شما می توانید همگی این آثار نام برده شده را به همراه قسمت اول سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره، نیوکمپ و پدر گواردیولا از سایت کول دانلود، دریافت کنید.

  • قسمت 2 سریال سرگیجه

سریال سرگیجه – Sargijeh محصول سال 1401 که از 26 دی ماه 1401 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: مهدی بدرلو، نویسندگی: محمد منعم و کارگردانی: بهرنگ توفیقی تولید و ساخته شده است. این سریال که در سکوت کامل خبری مراحل ساخت را سپری کرده بود، بدون تبلیغات و اخبار از پیش تعیین شده، به یک باره آغاز به پخش کرد. جهت دانلود و یا تماشای این سریال می توانید به وبسایت کول دانلود، از طریق لینک هایی که در ادامه می آید، مراجعه کنید.

  • شما می توانید قسمت 2 سریال سرگیجه را از لینک زیر:

قسمت دوم سریال سرگیجه

  • و همچنین سایر قسمت های این سریال جذاب را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

دانلود سریال سرگیجه

چه بازیگرانی در سرگیجه حضور دارند؟

رعنا آزادی ور , شبنم مقدمی , علی عمرانی , مهراوه شریفی نیا , هادی حجازی فر ,هومن سیدی , پیام دهکردی, ژرژ هاشم زاده, فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی با معرفی میلاد معیری، شایسته سجادی در این سریال به هنرآفرینی پرداخته اند.

موضوع و خط داستانی سریال سرگیجه درباره چه چیزی ست؟

پیمان (حامد بهداد) پس از یک سوتفاهم خانوادگی با کامران (هادی حجازی فر) درگیر می شود. درگیری که اگرچه به واسطه وکیل شرکت یعنی فریبا (رعنا آزادی ور) بوده است، ولی داستان را به سمت و سویی دیگر می برد که بی بازگشت است. گمان ها به این سمت می رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

در قسمت های پیشین سرگیجه چه گذشت؟

پیمان بعد از یک سوتفاهم خانوادگی با کامران درگیر می‌شود. گمان‌ها به این سمت می‌رود که پیمان کامران را کشته، ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود... پیمان(با بازی حامد بهداد)در حال رانندگی در اتوبان با برخورد جسمی سنگین به شیشه ی ماشین اش مواجه می‌شود، دختر جوانی که که خودش را به قصد خودکشی از پل عابر  پیاده به خیابان پرتاب کرده که از قضا بر روی ماشین پیمان فرود می آید. این اتفاق غیر منتظره و وحشتناک برای پیمان گران تمام میشود و او را دچار اختلال رفتاری و روحی روانی می‌کند.

سریال سرگیجه چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال سرگیجه ساعت 20:00 دوشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

  • قسمت 14 سریال پوست شیر!

سریال پوست شیر – Pooste Shir  محصول سال 1401-1400 به تهیه کنندگی نوید محمودی و کارگردانی جمشید محمودی از جمله سریال های موفق امسال بود که از چند هفته پیش در وبسایت کول دانلود، آغاز به پخش کرد. فصل اول این سریال که حدود 5 هفته پیش با پخش قسمت 8 به پایان رسیده بود، با یک فصل 8 قسمتی دیگر در قالب فصل دوم از این هفته منتشر می شود. شایان توجه است که پوست شیر در نهایت در طی سه فصل 8 قسمتی در سایت کول دانلود پخش خواهد شد. این که بین فصل 2 و 3 نیز وقفه ای رخ خواهد داد یا نه، هنوز به طور قطع مشخص نشده است ولی با توجه به این که ساخت و تولید این سریال همچنان در حال انجام است و به پایان نرسیده است، می توان این گونه نتیجه گیری کرد که علاقمندان و مخاطبان برای تماشای فصل سوم نیز باید چند هفته ای را منتظر بمانند. در هر حال فعلا بهتر است که به تماشای فصل دوم یا همان قسمت نهم پوست شیر بنشینیم. کول دانلود بستری امن، مطمین و سهل الوصول برای این کار را فراهم کرده است. توصیه می کنیم که حتما از این وبسایت بازدید به عمل بیاورید.

پوست شیر

  • شما می توانید قسمت 14 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب پوست شیر را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:
  • دانلود قانونی: قسمت 14 سریال پوست شیر

هنرپیشه های سریال پوست شیر چه کسانی هستند؟

شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی , بانیپال شومون , مهرداد صدیقیان , نیلوفر کوخانی ، علیرضا کمالی ، علی اوسیوند ، احسان امانی ، بهزاد خلج در سریال پوست شیر بازی کرده اند!

داستان و موضوع پوست شیر درباره حول چه محوری است؟

نعیم که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده پس از رهایی، برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود. این سریال که داستان یک پلیس آگاهی را با بازی شهاب حسینی روایت می کند در ژانر درام ملتهب ساخته شده است.

در اپیزودهای گذشته پوست شیر چه دیدیم؟

قسمت پنجم از فصل دوم یا همان اپیزود سیزدهم پوست شیر در حالی آغاز می شود که صدرا در حال مرور خاطراتش است. صدارا قبل از آشنایی با ساحل با دختری به نام تینا در ارتباط بوده اما چون همیشه با یکدیگر دعوا داشتن و روی مغز همدیگر بودند این رابطه از طرف صدارا تمام می‌شود اما تینا که دیوانه وار صدرا را دوست دارد به قصد خودکشی رگ دستش را میزند، دوستان صدرا او را از این اتفاق مطلع می‌کنند. صدرا رو به روی تینا قرار می گیرد و صراحتا از رابطه ی جدیدش با ساحل حرف می‌زند و می‌گوید اگر دوستت داشتم این رابطه را تمام نمی کردم،خشم و بغض و کینه و زجه و گریه و زاری های تینا ذهن ببینده را درگیر و به این سمت و سو می‌برد که نکند پشت قضیه ی قتل ساحل، تینا قرار دارد با انگیزه واضح و مشخص انتقام.

سریال پوست شیر چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال پوست شیر ساعت 08:00 چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

  • قسمت 4 سریال سقوط!

سریال سقوط – Soghot محصول سال 1401 که از 14 دی 1401 در شبکه نمایش خانگی آغاز به پخش کرد، به تهیه کنندگی: محمد منصوری، نویسندگی: اعظم بهروز و کارگردانی مشترک: سجاد پهلوان زاده و محمدحسین مهدویان تهیه و تولید شده است. این سریال همینک در وبسایت کول دانلود، آماده جهت دانلود و یا تماشا می باشد.

سقوط

  • شما می توانید قسمت 4 سریال سقوط و همچنین سایر قسمت های این سریال را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:
  • دریافت لینک: قسمت چهارم سریال سقوط

چه بازیگرانی در سقوط حضور دارند؟

الناز ملک (آیسان) , سجاد بابابی (ژاکان) , پدرام شریفی , حمید فرخ نژاد و عباس جمشیدی فر در این سریال حضور دارند.

موضوع و خط داستانی سریال سقوط درباره چه چیزی ست؟

داستان سقوط درباره یک درام عاشقانه کردی است. بخش هایی از این سریال در شهر سقز در استان کردستان ایران و بخش هایی در اطراف آنتالیای ترکیه فیلمبرداری شد. گفته می شود که محمدحسین مهدویان و سجاد پهلوان زاده به گونه مشترک، کارگردانی این اثر را بر عهده دارند! سریال سقوط یک داستان عاشقانه را بر بستر یک رخداد سیاسی و جاسوسی روایت می کند . سرگردی در کردستان (حمید فرخ نژاد) به همراهی دستیارش (سجاد بابایی) ماموریت دارد تا دختری را (الناز ملک) که دل در گروی عشق همکلاسی اش (پدرام شریفی) دارد از اسارت داعشی ها نجات دهد! پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک شان، جانی دوباره می گیرد. آن ها برای آبیاری درخت عشق شان راهی ماه عسل می شوند… سفری که پایان اش تاریکی است.

در قسمت های پیشین سقوط چه گذشت؟

سریال سقوط در اپیزود سوم با ادامه لحظه بمباران شهر و کشته شدن ژاکان شروع می‌شود. آیسان بهت زده و اشک ریزان و کودکی در آغوش به ژاکان کشته شده و غرق در خون خیره شده است. آیسان دوباره به پناهگاهی که محل نگهداری زنانی است که همسرانشان به جنگ رفته اند برگشته است و در بدو ورود شاهد خودکشی زنی است که در حمام رگ دستش را زده و حاضر به ازدواج با شخص دیگری نشده است. خودکشی این زن فرمانده را عصبانی می‌کند اما رئیس خوابگاه با فهمیدن کشته شدن همسر آیسان این فکر به ذهنش می رسد که آیسان بهترین گزینه برای همسری یکی دیگر از فرماندهان نظامی داعش است. آیسان که اکنون موبایلی را که از طریق عطیه به دست آورده را به همراه دارد.

سریال سقوط چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال سقوط ساعت 08:00 چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

  • قسمت 44 سریال جیران

سریال جیران جدیدترین اثر حسن فتحی است که از بهمن ماه آغاز به پخش کرد. این سریال در ژانر عاشقانه/تاریخی و با حضور جمعی از بهترین و مشهورترین بازیگران ایرانی ساخته شده است. به گفته منتقدین، جیران در ادامه عاشقانه های دیگر حسن فتحی یعنی مدار صفر درجه، شب دهم، میوه ممنوعه و شهرزاد بوده است و بنابراین پیش بینی می شود که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های امسال باشد. تا این جا واکنش ها بسیار متفاوت بوده است. برخی از منتقدین تاکید بر تکراری بودن و عدم خلق فضای تازه از حسن فتحی داشتند و برخی دیگر نیز قلم به تحسین این اثر زده اند. در هر حال، همانند همیشه بهترین قاضی، بینندگان و مخاطبین هستند کا باید نظر خود را اعلام کنند.

  • شما می توانید قسمت 44 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب جیران را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:
  • لینک دانلود: سرچ در سایت کول دانلود

چه هنرپیشه هایی در جیران حضور دارند؟

امیر جعفری , امیرحسین فتحی , بابک حمیدیان , بهرام رادان , پریناز ایزدیار , رعنا آزادی ور , گلاره عباسی , مریلا زارعی , الهام نامی , پاشا جمالی , رویا تیموریان , ستاره پسیانی , سمیرا حسن پور , غزل شاکری , مهدی پاکدل , نهال دشتی , هومن برق نورد , کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، مهدی کوشکی، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی

در قسمت های پیشین سریال جیران چه گذشت؟

اپیزود 43 جیران به این ترتیب دنبال شد که با  برملا شدن رابطه پنهانی دیگر و تازه ای از مهدعلیا با شاهزاده قاجاری که به کار قماربازی مشغول بود و متعاقب آن باخبر شدن سلمان قراول خاصه و مرد پیشینی که با مهدعلیا در رابطه با او بود از ماجرا، داستان وارد فاز تازه ای می شود. از سمت دیگر، آقاخان در اقدامی عجیب و غیرقابل باور، پسرش (نظام الملک) را در حالی که شوهر ملک زاده (خواهر ناصرالدین شاه و همسر سابق امیرکبیر) است را به عقد نقره در می آورد. حال باید دید که در قسمت چهل و چهارم از سریال جیران چه اتفاقاتی خواهد افتاد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 44 سریال جیران از سایت کول دانلود می کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی